تبیین ضرورت آشنایی اساتید بسیجی با پیوست‌نگاری فرهنگی در کارگاه آموزشی
کد خبر: 1427121
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۸

تبیین ضرورت آشنایی اساتید بسیجی با پیوست‌نگاری فرهنگی در کارگاه آموزشی

گروه جامعه: مسئول حوزه تحول در علوم انسانی سازمان بسیج اساتید از برپایی نخستین کارگاه غیرحضوری پیوست‌نگاری فرهنگی اساتید بسیجی در سطح کشور خبر داد.

فرامرز عابدینی، مسئول حوزه تحول در علوم انسانی سازمان بسیج اساتید در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان این مطلب اظهار کرد: اولین کارگاه غیرحضوری پیوست‌نگاری فرهنگی اساتید بسیجی کشور به طور سراسری و همزمان در کل کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: این کارگاه در روزهای ۲۱ و ۲۲ تیرماه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در محل سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور با حضور اساتید دانشگاه‌های تهران برگزار می‌شود.

عابدینی ادامه داد: برای اینکه همه اساتید بتوانند در این کارگاه حضور و از آن بهره‌مند شوند این کارگاه در قالب ویدئو کنفرانس در دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور به صورت هم‌زمان برپا خواهد شد و همه اساتید می‌توانند از این دوره و موارد آموزشی آن استفاده کنند.

اجرای منویات مقام معظم رهبری در جهت نگارش پیوست‌نگاری فرهنگی

مسئول برگزاری این کارگاه اظهار کرد: هدف از برپایی این کارگاه اجرای منویات مقام معظم رهبری در جهت نگارش پیوست‌نگاری فرهنگی برای تمامی پروژه‌ها و طرح‌های ملی در نظر گرفته شده است و تلاش خواهد شد اساتید با ضرورت و چیستی پیوست‌نگاری فرهنگی آشنا شوند، سطح توانمندی‌های خود را در این خصوص ارتقا دهند و این موارد را به دانشگاه‌ها منتقل کنند.

محورهای مورد بحث و تبادل اطلاعات در این کارگاه

وی اضافه کرد: ضرورت، مستندات و چیستی پیوست نگاری فرهنگی و الزامات، مقتضیات و شرایط پیوست‌نگاری فرهنگی از محورهای مورد بحث و تبادل اطلاعات در این کارگاه دو روزه در نظر گرفته شده است.

عابدینی با بیان اینکه در این کارگاه غیرحضوری بیش از یک هزار استاد بسیجی در سطح کشور شرکت خواهند داشت، افزود: این برنامه در تهران روز 21 تیر از ساعت 17 تا 20 در محل سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور آغاز و به طور همزمان در همه استان‌ها پخش خواهد شد.

captcha