حرکت در مسیر حق موانع را به سمت کوچک شدن سوق می‌دهد
کد خبر: 1427277
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۸
حجت‌الاسلام عابدینی:

حرکت در مسیر حق موانع را به سمت کوچک شدن سوق می‌دهد

گروه اجتماعی: استاد حوزه و دانشگاه گفت: در مقابل تحقق آرمان‌های الهی خستگی معنا ندارد وانسان وقتی به حق و با شوق در مسیر الهی حرکت می‌کند، همه موانع در مقابل وی به سمت کوچک شدن می‌روند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین عابدینی، استاد حوزه و دانشگاه، صبح امروز، 17 تیرماه، در محل حسینیه ثارالله اردبیل با بیان اینکه در اسلام سفارش جدی به اخوت و برادری مسلمانان شده است، گفت: هر عمل صالح کوچکی وقتی گرفتاری کوچکی از مؤمنی حل کند، نزد خدا ثواب عظیمی دارد.

وی با بیان اینکه ما به‌عنوان سربازان امام زمان(عج) پیش قراولان حرکت عظیم ولایت هستیم، ادامه داد: انسان‌ها بدون اینکه قابل پیش‌بینی باشد، وارد فتنه می‌شوند که در این حالت باید با بصیرت و ولایت موقعیت خود را تشخیص دهند و پیرو ولی امر مسلمین باشند.

عابدینی تحمل جامعه‌ای را که ارتباط مؤمنان با یکدیگر ارتباطی محبت‌آمیز باشد را بالا برشمرد و عنوان کرد: ما به‌عنوان پاسداران انقلاب اسلامی باید برای آینده و فتنه‌های پیش‌رو با استفاده از سلاح بصیرت هوشیارتر باشیم.

استاد حوزه و دانشگاه افزود: هر چقدر موتور حرکتی محبت و ولایت در جامعه از شدت بیشتری برخوردار باشد، سرعت حرکت انسان نیز افزایش می‌یابد و در زمان ظهور نیز این سرعت و حرکت به اوج خواهد رسید.

وی دلیل پیشتازی جبهه اسلام در جنگ را روابط عاطفی حاکم بر فضای جنگ دانست و یادآور شد: در مقابل تحقق آرمان‌های الهی خستگی معنا ندارد وانسان وقتی به حق و با شوق در مسیر الهی حرکت می‌کند، همه موانع در مقابل وی به سمت کوچک شدن می‌روند.

captcha