ارائه ۲ اثر جدید از آیت‌الله مجتهدی تهرانی در بازار نشر
کد خبر: 1432052
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۲
توسط انتشارات بوستان قرآن؛

ارائه ۲ اثر جدید از آیت‌الله مجتهدی تهرانی در بازار نشر

گروه ادب: مسئول غرفه بوستان قرآن در نمایشگاه قران از تدوین و ارائه دو کتاب جدید بر پایه سخنرانی‌های آیت‌الله مجتهدی تهرانی با عناوین «بررسی گناهان کبیره» و «بدیع‌الحکمه» در بازار نشر خبر داد.

علی عابدینی، مسئول غرفه بوستان قرآن در نمایشگاه قرآن، در گفت‌‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، گفت: این انتشارات با 15، 16 اثر در نمایشگاه قرآن حضور داشت. البته بوستان قرآن به نمایندگی از چند انتشارات دیگر نیز کتاب‌هایی را ارائه کرده است.
وی از انتشارات مسجد جمکران و ام‌ابیها به عنوان ناشرانی یاد کرد که نمایندگی ارائه آثارشان را به این نشر داده‌اند و گفت: چهار اثر از آثار انتشارات بوستان قرآن جدید هستند که ویژه ماه محرم و صفر که شامل درس‌های اخلاقی در واقعه عاشورا و درباره حضرت زینب(س) است.
عابدینی یادآور شد: «بدیع‌الحکمه» از آثار جدید این انتشارات است که شامل260 حکایت اخلاقی، عرفانی و پندآموز از مواعظ و کلام حضرت آیت الله مجتهدی تهرانی است.
وی ادامه داد: همچنین کتاب «بررسی گناهان کبیره» نیز شامل سخنرانی‌های آیت‌الله مجتهدی تهرانی است که درباره پیشگیری از انجام گناهان کبیره نوشته شده است. این اثر با پیاده‌سازی و تنظیم لوح‌های فشرده و تنظیم آنها در قالب کتاب تدوین شده است.
عابدینی یادآور شد: دو کتاب بدیع‌الحکمه و بررسی گناهان کبیره، سخنرانی‌هایی است که آیت‌الله مجتهدی تهرانی طی چندین سال انجام داده بود که توسط گروه تحقیقاتی بوستان قرآن در قالب کتاب چاپ شده است.
وی اظهار کرد: اعظم قاسمی مسئولیت گروه تحقیقاتی بوستان قرآن را برعهده داشت و تدوین این دو اثر در حدود یک سال و نیم طول کشیده است.
وی با اشاره به پرفروش شدن بدیع‌الحکمه عنوان کرد: کتاب «احسن المواعظ» درباره داستان‌های پیامبران است که از کتاب‌های پرمخاطب این نشر به شمار می‌آید. همچنین کتاب «منتخب مفاتیح‌الجنان» نیز با استقبال مخاطبان مواجه شد که برای وقف مورد استفاده قرار می‌گرفت.
عابدینی همچنین از ارائه قرآن‌های بوستان قرآن و انتشارات‌های صلاة، آوای رها، صحفه‌نگار و سرمایه خبر داد و گفت: مفاتیح‌الجنان و نهج‌البلاغه با ترجمه زنده‌یاد محمد دشتی از دیگر آثاری است که در نمایشگاه عرضه کرده‌ایم.

captcha