مهلت ارسال مقالات به هشتمین همایش فضائل رضوی سیستان و بلوچستان تمدید شد
کد خبر: 1439592
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۳

مهلت ارسال مقالات به هشتمین همایش فضائل رضوی سیستان و بلوچستان تمدید شد

گروه اجتماعی: مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: مهلت ارسال مقالات به هشتمین همایش فضائل رضوی سیستان و بلوچستان تا ۳۱ مردادماه جاری، تمدید شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عباس دانشی، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان و بلوچستان، گفت: مهلت ارسال مقالات به هشتمین همایش فضایل رضوی سیستان و بلوچستان تا 31 مردادماه، تمدید شد.

وی اظهار کرد: اشاعه فرهنگ منوّر رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی، هنری و مذهبی مرتبط با سیره ائمه معصومین به ویژه حضرت امام رضا(ع) و گرامیداشت تولیدکنندگان و پدید آثار برتر پژوهشی در زمینه سیره، شخصیت و معارف امام رضا(ع) و کمک به انتشار گسترده‌تر این آثار از جمله اهداف برگزاری همایش فضایل رضوی در استان است.

دانشی بیان کرد: نگاه محدثان مذاهب به روایات امام رضا(ع)، بررسی روایات امام رضا(ع) در صحاح سته و کتب اربعه، زیارت امام رضا(ع) و توسل به آن حضرت در سیره عملی علمای فریقین و راهکارهای تقریب مذاهب در سیره و گفتار امام رضا(ع) از جمله محورهای موضوعی هشتمین همایش فضایل رضوی در استان سیستان و بلوچستان خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در پایان یادآور شد: این همایش به مناسبت میلاد با سعادت عالم آل محمد(ص) حضرت علی‌بن‌موسی الرضا(ع) و حضرت معصومه(س) و همزمان با دهه کرامت، شهریورماه سال آینده در زاهدان برگزار خواهد شد.

captcha