حضور طلاب اهوازی در دوره‌های مرزبانی از اهل بیت(ع) و آموزش در فضای مجازی
کد خبر: 1454884
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۷

حضور طلاب اهوازی در دوره‌های مرزبانی از اهل بیت(ع) و آموزش در فضای مجازی

گروه اجتماعی: دوره‌های بلندمدت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، نمایندگی خوزستان در موضوعاتی همچون نقد فرق و جریان‌های انحرافی، مشاوره خانواده، آموزش در فضای مجازی، آموزش وبلاگ‌نویسی، مرزبانی از مکتب اهل‌بیت(ع) و آموزش نویسندگی ویژه طلاب در حال برگزاری هستند.

حجت‌الاسلام مرتضی مولوی، کارشناس آموزش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، نمایندگی خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، با اشاره به برنامه‌ها و دور‌ه‌های آموزشی این دفتر برای طلاب گفت: برنامه‌های این دفتر در دو بخش دوره‌های بلندمدت و کوتاه مدت برگزار می‌شود. در حال حاضر دوره‌های بلندمدت این دفتر در حال برگزاری هستند که در مدت 2 تا 3 سال برگزار می‌شوند.

وی افزود: از طریق برگزاری مصاحبه افراد مستعد برای این شرکت در این دوره‌ها انتخاب می‌شوند. شرکت در آزمون‌های ماهانه و انجام کار پژوهشی برای شرکت‌کنندگان در دوره‌های بلندمدت الزامی است. این دوره‌ها با موضوعاتی همچون نقد فرق و جریان‌های انحرافی، مشاوره خانواده، آموزش در فضای مجازی، آموزش وبلاگ‌نویسی، مرزبانی از مکتب اهل‌بیت(ع)، آموزش نویسندگی و... برگزار می‌‌شود.

کارشناس آموزش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، نمایندگی خوزستان با اشاره به دوره‌های کوتاه مدت این دفتر گفت: دوره‌های نقد فرق‌ انحرافی شهریورماه گذشته در اکثر شهرستان‌های استان خوزستان برگزار شد. این دوره‌ها در اهواز با عنوان دوره خطابه و نقد منبر و همچنین نقد فرق انحرافی با حضور اساتیدی از قم برای طلاب آقا و بانو در کوت‌عبدالله برگزار شد. این دوره‌ها در امیدیه، اندیمشک، ایذه، دزفول، رامهرمز، شوش، شوشتر، ملاثانی و برخی دیگر از شهرستان‌ها نیز برگزار شدند.

مولوی با بیان اینکه 90 درصد مخاطبان این دوره‌ها طلاب هستند، گفت: با توجه به هجمه‌هایی که از سوی فرقه‌های انحرافی صورت گرفته است، برگزاری این دوره‌ها لازم و ضروری است. ارگان‌های دیگری هم در این زمینه ورود کرده‌اند، اما دفتر تبلیغات اسلامی استان به صورت ویژه در این زمینه کار کرده است.

captcha