مبارزه با اسلام، عنصر اساسی سیاست غرب است
کد خبر: 1458973
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۹
امام جمعه موقت نیکشهر:

مبارزه با اسلام، عنصر اساسی سیاست غرب است

گروه اجتماعی: روحیه ظلم‌ستیزی اسلام است که باعث شده استکبار بیش از هر اندیشه‌ای، اسلام را مانع تحقق اهداف خود بداند و مبارزه با اسلام، یک عنصر اساسى و اصلى در سیاست‌های غرب است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام علی بولاغ، امام جمعه موقت شهرستان نیکشهر در خطبه‌های نماز جمعه 18 مهر که در مسجد جامع الزهرا(س) این شهرستان اقامه شد، گفت: عید غدیر، عیدی است که متعلق به محرومان و مستضعفان جهان است و روز مبارکی است که در آن، پیامبر اسلام(ص) ادامه تبلیغ را به امام علی(ع) واگذار می‌کند.
وی افزود: اگر ما ادعای شیعه بودن و پیروی از امام علی(ع) را داریم، باید بدانیم که تمسک به ولایت حضرت امیر(ع) تبعیت از مقاصد و رهنمودهای ایشان است.
امام جمعه موقت نیکشهر بیان کرد: کسانى که مدعى هستند ما شیعه امیرالمؤمنین(ع) هستیم، باید در قول و فعل و نوشتن و گفتن و همه ‏چیز، از آن حضرت تبعیت داشته باشند و لازمه این تبعیت، شناخت و معرفت داشتن نسبت به این شخصیت بزرگوار جهان اسلام است.
وی گفت: یکی از خصوصیات بارز امام علی(ع) مبارزه با ظلم و تلاش برای برقراری عدالت بود، همچنان که وقتی یک خلخال را از پاى یک زن ذمى در حکومت او درآوردند، مى‌‏فرماید: اگر مسلمانی بمیرد براى این حادثه، قابل سرزنش و ملامت نیست.
بولاغ اظهار کرد: مسلمان واقعی همواره به‌دنبال حق و عدالت است و هر کجای عالم که ظلمی ببیند، به مقابله با آن برمی‌خیزد، اما متأسفانه در دنیای کنونی می‌بینیم که برادران مسلمان ما را قتل عام می‌کنند، اما هیچ صدایی برای دفاع از آن‌ها بلند نمی‌شود.
امام جمعه موقت نیکشهر تصریح کرد: این روحیه ظلم‌ستیزی اسلام است که باعث شده استکبار بیش از هر اندیشه‌ای، اسلام را مانع تحقق اهداف خود بداند و مبارزه با اسلام، یک عنصر اساسى و اصلى در سیاست‌های غرب است.

captcha