تجلیل از حافظان و قاریان نیروی انتظامی استان قزوین
کد خبر: 1459604
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۸

تجلیل از حافظان و قاریان نیروی انتظامی استان قزوین

گروه فعالیت‌های قرآنی: در مراسمی به‌منظور ترویج و نشر و گسترش فرهنگ قرآن و در راستای تحکیم بنیان خانواده‌ها و با هدف اشاعه فرهنگ قرآنی از کارمندان نیروی انتظامی قزوین و خانواده‌های آنان در رشته‌های حفظ و قرائت تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، در این مراسم که شب گذشته، 19 مهر در تالار اجتماعات فرماندهی انتظامی استان قزوین برگزار شد، حمیدرضا انصاری، مسئول عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی استان قزوین با اشاره به اینکه نیروی انتظامی استان هرساله در مراسم مختلف تقدیر از کارکنان و خانواده‌های قرآنی مجموعه نیروی انتظامی را با هدف تشویق آنان در دستور کار خود قرار می‌دهد، اظهار کرد: این بار هم هفته نیروی انتظامی بهانه‌ای شد تا از کارکنان خدوم  قرآنی مجموعه نیروی انتظامی استان با اهدای جوایز مادی و معنوی تقدیر شود.

وی افزود: حاکمیت نظام جمهوری اسلامی برگرفته از آیات قرآن و فرهنگ اهل بیت(ع) و تشیع است و مجموعه کارکنان نیروی انتظامی از ابتدای انقلاب تاکنون در خدمت مردم و ولایت بوده و خدمت در نظام اسلامی را به‌عنوان عبادت تلقی می‌کنند.

انصاری با اشاره به برگزاری دوره‌‌های آموزشی فرامین قرانی در مجموعه انتظامی استان قزوین گفت: این دوره‌ها در راستای عمل به فرمایشات و رهنمودهای رهبر فرزانه انـقلاب درخصوص تأکید بر حفظ قرآن کریم و نیز تبلیغ و ترویج برنامه‌های قرآنی در سطح آحاد جامعه اسلامی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در سال‌های اخیرعقیدتی و سیاسی نیروی انتظامی استان قزوین با رویکرد قرآنی و فرهنگی اقدامات درخشانی را در سطح تمامی شهرهای استان انجام داده که برگزاری محافل انس با قـرآن و دوره‌های حفظ قرآن کریم از آن جمله است.

مسئول عقیدتی ـ سیاسی نیروی انتظامی قزوین پیوند زدن خانواده با  قرآن را یکی از برنامه‌های عقیدتی و سیاسی مجموعه نیروی انتظامی استان قزوین برشمرد و گفت: انتظار می‌رود در سالی که به فرمایش مقام معظم رهبری نام فرهنگ و اقتصاد نامگذاری شده است، بیش از گذشته در راستای فرامین قرآنی حرکت کنیم.

یادآور می‌شود، در پایان این مراسم از نرگس نصیحتی، مهناز عسگری، رقیه حسینلو، فاطمه زهرا علیزاده، محدثه شعبانی، سمیه شفیع خانی، علیرضا کریمی‌مهر، مجید آشوری و سمیه محمد رضایی که در رشته‌های حفظ و قرائت موفق شده بودند عناوین برتر مسابقات قرآنی  در سطح استان و ناجا را کسب کنند، تقدیر شد.

captcha