استکبارستیزی ۱۳ آبان برگرفته از مکتب حسینی است
کد خبر: 1470349
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۳

استکبارستیزی ۱۳ آبان برگرفته از مکتب حسینی است

گروه اندیشه: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاش گفت: ۱۳ آبان نمادی از ظلم‌ستیزی و حق‌طلبی ملت ایران بود و این روحیه استکبارستیزی برگرفته از آموزه‌های مکتب امام حسین(ع) است.

سرهنگ موسی اصغری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاش در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان و بلوچستان، گفت: تاریخ پرافتخار ایران اسلامی مملو از روزهای سرنوشت‌ساز و ایام افتخارآمیز است که 13 آبان از جمله این افتخارات بزرگ ملت ایران است.
وی بیان کرد: 13 آبان نمادی از ظلم‌ستیزی و حق‌طلبی ملت ایران بود و این روحیه استکبارستیزی برگرفته از آموزه‌های مکتب امام حسین(ع) است. همان‌طور که امام حسین(ع) برای مقابله با ظلم و فساد حاکم قیام کرد، امام خمینی(ره) نیز برای مبارزه با استکبار و ظلم حکومت پهلوی قیام کرد و ملت ایران نیز از رهبرشان حمایت کردند.
اصغری اظهار کرد: استکبار جهانی از حکومت نامشروع پهلوی حمایت می‌کرد تا اهداف خود را محقق کند و بعد از انقلاب نیز که مجری خود را از دست داد، به مخالفت و خصومت شدید با نظام اسلامی برخاست.
وی گفت: با گذشت حدود 36 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکا به رفتارهای خصمانه خود پایان نداده و مبارزه ملت ایران با استکبار نیز تمام نشده و این خصومت‌ورزی به زخمی کهنه تبدیل شده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاش در پایان افزود: همانطور که توطئه‌های آمریکا از جمله تحریک شاه برای تبعید امام، کشتار مردم مظلوم و معترض و ترور شخصیت‌های بزرگ نظام اسلامی تاکنون نتوانسته صدمه‌ای به تنه نظام اسلامی وارد کند، بعد از این نیز ملت ما به تبعیت از رهبری، دشمن دیرینه ایران را ناکام خواهند گذاشت.

captcha