برگزاری پنجمین سوگواره عکس عاشورایی در بوشهر
کد خبر: 1471113
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۶
علی زاهدی خبرداد:

برگزاری پنجمین سوگواره عکس عاشورایی در بوشهر

گروه هنر: رئیس واحد جوانان حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر از برگزاری پنجمین سوگواره کشوری عکس عاشورایی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از بوشهر، علی زاهدی، رئیس واحد جوانان حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر شام‌گاه شنبه، در دیدار با جوانان این حزب در بندر گناوه گفت: همزمان با ایام محرم، پنجمین سوگواره کشوری عکس عاشورایی به‌همت واحد جوانان حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر برگزار می‌شود و این مسابقه عکاسی ویژه نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان می‌توانند حداکثر 3 قطعه عکس رنگی یا سیاه سفید در اندازه 30*20 با کفیت 300  DPI  و فرمت Jpeg از مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) تهیه و به نشانی javanan@motalefeh.org ارسال کنند.

رئیس واحد جوانان حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر در ادامه تصریح کرد: آثار ارسالی در دو رده سنی زیر 18 سال و 18 تا 29 سال  بررسی می‌شود و عکس‌ها نیز نباید به وسیله نرم‌افزار طراحی تغییر یافته باشند.

وی در مورد جوایز این دور از مسابقات اظهار کرد: کمک‌هزینه سفر عتبات مشهد مقدس و سکه بهار آزادی از جوایز این دور از سوگواره عکس عاشورایی است و عموم نوجوانان و جوانان می‌توانند در آن شرکت کنند و شرکت‌کنندگان باید عکس‌ها را با نام محل و تاریخ عکس به عنوان نام عکس ذخیره کنند و همچنین ارسال هر عکس به منزله مالکیت فرستنده هر عکس است و جهت شرکت در مسابقه عکس، نام و نام خانوادگی، سن، نام شهرستان و شماره تماس شرکت‌کنندگان باید در ایمیل فوق درج شود.

زاهدی محورهای ارسال آثار را آداب عزاداری، عطش و سقای کربلا، نقش زینب‌گونه زنان و برداشت آزاد اعلام کرد و افزود: مهلت ارسال آثار تا 30 محرم‌الحرام 1436 هجری قمری برابر با دوم آذر‌ماه سال جاری است.

عبدالله فاتحی، دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر نیز در این دیدار با اشاره به شور و هیجان دوره جوانی و کنجکاوی و حق‌طلبی جوانان اظهار کرد: قبل از انقلاب گروه‌های مختلفی فعالیت داشتند و من با بسیاری از این گروه‌ها ارتباط داشتم اما ارتباط من با روحانیت انقلابی و مبارز بیش از سایر گروه‌ها بود برای مبارزه با طاغوت از روش‌های اسلامی و پیروی از امام خمینی(ره) استفاده می‌کردم و جوانان برای پیاده کردن احکام و ارزش‌های اسلامی با ایثار و فداکاری و جانبازی با رژیم طاغوت مقابله می‌کردند و بعد از پیروزی انقلاب در قالب حزب جمهوری اسلامی سازماندهی شدند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: حزب مؤتلفه اسلامی که تداوم‌بخش حزب جمهوری اسلامی و جمعیت‌های مؤتلفه اسلامی است یادگار امام خمینی(ره) و ثمره خون جوانان شهیدی است که در دوران جوانی جان خود را فدای اسلام کردند تا حکومت اسلامی و ولایت فقیه در این مملکت شکل بگیرد و زمینه‌ساز حکومت جهانی اسلام در سرتاسر جهان شود و حکومتی که تحت رهبری آخرین ذخیره الهی یعنی امام زمان (عج) تشکیل خواهد شد و ظلم و ستم را در جهان ریشه‌کن کرده و از عدل و داد پر می‌کند.

فاتحی در پایان ضمن تشکر از قائم‌مقام دبیر حزب در شهرستان گناوه از ایشان خواست که با برگزاری کلاس‌های ابتدای عضویت جوانان علاقه‌مند و شیفته اهل بیت پیامبر را بیشتر با تعالیم و برنامه‌های حزب مؤتلفه آشنا کنند و برای فعالیت‌های میدانی و عملیاتی از ظرفیت و نیروی جوانی آن‌ها استفاده کنند.

captcha