برگزاری دوره‌های آموزشی قرآن جهت مددجویان شهرستان رستم
کد خبر: 2614954
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۸

برگزاری دوره‌های آموزشی قرآن جهت مددجویان شهرستان رستم

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) رستم از برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن کریم برای 85 نفر از مددجویان این شهرستان خبر داد.

نعمت‌الله ممویی، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) رستم در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، از برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن کریم  برای 85 نفر از مددجویان این شهرستان  خبر داد.

وی اظهار کرد: دوره‌های آموزشی در حوزه فرهنگی با موضوعات مختلف خصوصاً قرآن کریم برای مددجویان این نهاد در تمام رده‌های سنی برنامه‌ریزی و در طول سال اجرایی می‌شود.

ممویی با اشاره به اینکه رویکرد فرهنگی در سال‌های اخیر در این نهاد مورد توجه قرار دارد، ابراز کرد: بر همین اساس در برنامه‌های پیش بینی شده این نهاد آموزش‌های قرآنی و فرهنگی را برای روستاییان  وشهرنشینان و اقشار کم درآمد نیز برنامه‌ریزی کردیم.
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) رستم ادامه داد: در این راستا در نیمه نخست سال جاری کلاس‌های دینی و اعتقادی و فرهنگی مختلفی برای مددجویان برگزار شد که در کلاس آموزش قران کریم تاکنون 85 نفر آموزش دیده‌اند.
وی اظهار کرد: در این دوره‌ها کارشناسان  و مربیان با تجربه علاوه بر تدریس قرآن کریم  در خصوص اهمیت و ضرورت اخلاق در خانواده، آموزش نکات و موازین اخلاقی و تفسیرهای از قرآن و نهج‌البلاغه مباحث ارزشمندی را ارائه دادند تا راهگشایی در زندگی برای آن‌ها باشد.
مدیر کمیته امداد امام خمینی‌(ره)  شهرستان رستم در پایان اظهار کرد: 96 نشریه بین مددجویان در این خصوص توزیع شده است.

captcha