جلسه آموزش قرآن «مسعود نوری» در شهرک ولیعصر(عج)
کد خبر: 2616149
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۶

جلسه آموزش قرآن «مسعود نوری» در شهرک ولیعصر(عج)

گروه فعالیت‌های قرآنی: جلسه آموزش قرآن «مسعود نوری» قاری ممتاز کشورمان، دوشنبه‌ها در شهرک ولی‌عصر(عج) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، جلسه آموزش عمومی قرآن مسعود نوری، قاری ممتاز و مدرس قرآن دوشنبه هر هفته پس از اقامه نماز مغرب و عشا در منزل مسکونی‌اش واقع در شهرک ولی‌عصر(عج)، خیابان حیدری، نرسیده به طالقانی، کوچه شهید هاشمی، پلاک 35، طبقه دوم ویژه تمام مقاطع سنی آقایان تشکیل می‌شود.

این جلسه در شش ماهه ابتدایی سال دو ساعت قبل از اذان برگزار می‌‌شود و حدود 10 ماه است که در این مکان در حال برپایی است که در آن به آموزش رشته قرائت تحقیق و صوت و لحن پرداخته می‌شود.
همچنین نوجوانان مبتدی مقطع متوسطه اول و دوم، تحت تعلیم سعید پرویزی از شاگردان این مدرس قرآن قرار می‌گیرند.

گفتنی است این جلسه در حدود 14 سال در مسجد امام هادی(ع) در شهرک ولی‌عصر(عج)، خیابان حیدری، سه‌راه یاران، خیابان برادران بهرامی، خیابان جلالی جنوبی برگزار می‌شد که اکنون این مسجد در حال توسعه و بازسازی است.

مسعود نوری، متولد سال 58 در تهران است. وی از سن 12 سالگی در کلاس‌ آموزش صوت‌ و لحن استاد صفایی در مسجد ابوذر حضور پیدا کرده و سپس از طریق وی با کلاس‌های تخصصی سیدمحسن خدام‌حسینی آشنا شده است.

نوری، همچنین از محضر اساتیدی چون نصرت‌الله ‌عارف‌حسینی، محمد امینی، احمد ابوالقاسمی و سیدمحسن موسوی‌بلده بهره‌مند شده است. وی دارای مقام‌های داخلی چون رتبه نخست در مسابقات قرآن دانشجویان سراسر کشور در سال 76 و رتبه دوم در سال 79، رتبه اول مسابقات قرآن نیروهای مسلح در سال 84 و مقام اول مسابقات منتخبان جلسات قرآنی سراسر کشور که از سوی سازمان تبلیغات اسلامی در اصفهان برگزار می‌شد، است.

وی همچنین دارای رتبه نخست مسابقات کارمندان سراسر کشور و در مسابقات سازمان اوقاف و امور خیریه استان تهران دو بار حائز رتبه اول و یک‌بار هم در مسابقات اوقاف منطقه‌ای بین استان‌های تهران و قم در سال 88 مقام اول را بدست آورده، همچنین در سال 88 به همراه تیم اعزامی قاریان کشور به حج تمتع اعزام شده است.

انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
داود غنی آبادی
|
-
|
۱۳۹۳/۰۹/۲۳ - ۱۳:۵۱
0
0
بنده حدود 5 سال است که با حضور در جلسات هفتگی، از راهنمایی های این استاد گرامی بهره می برم.
برای ایشان آرزوی توفیق روزافزون را دارم.
captcha