رئیس جهاد دانشگاهی کردستان مسئول کمیته دانشجویی ستاد دهه فجر استان شد
کد خبر: 2620374
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۶

رئیس جهاد دانشگاهی کردستان مسئول کمیته دانشجویی ستاد دهه فجر استان شد

گروه اجتماعی: طی حکمی از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان رییس جهاددانشگاهی واحد استان برای دومین سال پیاپی به عنوان مسئول کمیته دانشجویی ستاد دهه فجر استان منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، طی حکمی از سوی سیدمحمدقاسم سیاهوشی، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان کردستان، حمیدرضا مجردی، رئیس جهاد دانشگاهی استان به‌عنوان مسئول کمیته دانشجویی ستاد برگزاری مراسم سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در کردستان منصوب شد.
در متن این حکم آمده است:
بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی در ایام الله دهه مبارک فجر فرصت مغتنمی است تا تمام دلسوختگان، عاشقان و یاران راستین انقلاب، متحد و منسجم، با اندیشه ها و آرمان های پاک و آسمانی به کار گیرند.
لذا مسئولیت کمیته دانشجویی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان کردستان را به جنابعالی که بحمدالله از مراتب تعهد، تجربه، و سوابق مؤثر و مفید فرهنگی و اجرایی برخوردار می‌باشید، واگذار می‌گردد.
امید است با اتکال به خداوند متعال در راستای نیل به اهداف والای بنیانگذار فقید نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در برپایی مراسم در عرصه‌های نوین خلاقیت، نواندیشی و نوگرایی، تمام توان و همت خویش را برای احیای ارزش‎های انقلاب اسلامی و تحکیم پیوند هر چه بیشتر مردم با این انقلاب الهی معطوف داشته و در این راه موفق و منصور باشید.

captcha