دهه فجر سرآغاز حرکت ایران اسلامی به سمت تعالی است
کد خبر: 2797188
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۹

دهه فجر سرآغاز حرکت ایران اسلامی به سمت تعالی است

گروه سیاسی: امام جمعه موقت قزوین با بیان اینکه دهه فجر سرآغاز حرکت ایران اسلامی به سمت تعالی است، گفت: انقلاب اسلامی انفجاری بزرگ در بستر تاریخ این نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، حجت‌الاسلام محمدحسن باریک‌بین، امام جمعه موقت قزوین صبح امروز، دوشنبه در دیدار جمعی از نیروهای مسلح ومدیران دستگاههای اجرایی استان با نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین اظهار کرد: انقلاب اسلامی انفجاری بزرگ در بستر تاریخ این نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد کرد وتوانست در داخل کشور بنیان حکومتی ظالم را برچیده وحکومتی دینی را جایگزین آن نماید.

حجت‌الاسلام باریک‌بین با بیان اینکه با طلوع فجر کشور به سوی تعالی حرکت کرد ومردم توانستند این انقلاب اسلامی را بوجود بیاورند، تأکید کرد: اصول انقلاب اسلامی نعمتی است که  خداوند  به ما عطا کرده وباید از آن شکر گزار باشیم.

حجت‌الاسلام قابل، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین نیز در این جلسه اظهار کرد: با هماهنگی که بین تمامی نیروهای مسلح وهمچنین مدیران دستگاههای اجرایی استان صورت گرفته امسال در سراسر استان بیش از 5 هزار برنامه متنوع برای گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

امام جمعه موقت قزوین افزود: انقلاب اسلامی انقلابی جامع وهمه جانبه بود که تمام تاریکی ها وسیاهی های حکومت استبدادی واستثمار و دارای انحطاط فرهنگی بود را از بین برد.

در ابتدای این دیدار امیر شهری، فرمانده لشگر 16 زرهی استان  هم به ایام دهه مبارکه فجر اشاره و گفت: نیروهای مسلح امروز در سراسر دنیا با اقتدار و قدرت از ولایت وآرمانهای والای شهدا واین نظام بر آمده از خون شهدا دفاع خواهد کرد وهر گونه تهدیدی از جانب دشمنان را با پاسخ کوبنده‌ای جواب خواهد داد.

captcha