اعزام کاروان‌های راهیان نور گیلان به مناطق عملیاتی از 27 اسفند آغاز می‌شود
کد خبر: 2881302
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۲
اصغر زاده‌رستم:

اعزام کاروان‌های راهیان نور گیلان به مناطق عملیاتی از 27 اسفند آغاز می‌شود

گروه جهاد و حماسه: مسئول مرکز اردویی راهیان نور سپاه قدس گیلان گفت: اردوهای راهیان نور ویژه ایام نوروز سال 94 از 27 اسفندماه به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند و این اقدام تا 15 فروردین ادامه خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از کوله‌بار، اصغر زاده‌رستم، مسئول مرکز اردویی راهیان نور سپاه قدس گیلان اظهار کرد: اعزام اردوی راهیان نور ویژه دانش‌آموزان استان گیلان به مناطق جنگی خوزستان که از 25 بهمن‌ شروع شده است تا 7 اسفند ادامه دارد.
وی با بیان اینکه 5 هزار سهمیه ویژه دانش‌آموزان پسر گیلانی در نظر گرفته شده است، گفت: اولین کاروان به استعداد 499 نفر از دانش‌آموزان پسر گیلانی در قالب 11 اتوبوس به مناطق جنگی خوزستان اعزام شده است.
این مقام مسئول ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های سازمان اردویی گیلان، دانش‌آموزان پسر از هویزه، اروند و شلمچه بازدید به عمل می‌آورند، همچنین قصد شرکت در رزمایش فرهنگی ـ بصیرتی «مردان آسمانی» را نیز دارند.
زاده‌رستم ادامه داد: اعزام اردوهای راهیان نور دانش‌آموزان خواهر گیلانی به پایان رسیده است و اعزام برادران تا 7 اسفندماه ادامه دارد. کاروان‌های راهیان نور گیلان در اردوگاه شهید مسعودیان اهواز اسکان داده می‌شوند.
مسئول اردویی گیلان ابراز کرد: هدف از اعزام این اردوها، الگوگیری از شهدا برای مبارزه با افکار شیطانی غرب است.
وی در ادامه به مقوله جنگ نرم اشاره کرد و گفت: دشمن وقتی نتوانست با حربه‌ای همچون جنگ سخت وارد عمل شود، تصمیم گرفت جنگ نرم را بر ضد ایران آغاز کند، ولی دشمنان ایران و اسلام باید بدانند با غلطیدن هر شهید در خون خود، هزاران نهال آماده شهادت آبیاری شده است.
زاده‌رستم درباره اجرای برنامه‌های جذاب مردان آسمانی عنوان کرد: دانش‌آموزان با این برنامه به مفاهیم ارزشی انقلاب همچون فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس بیشتر پی خواهند برد. اجرای رزمایش رزمی مردان آسمانی نیز به تصویر کشیدن نمودی از حماسه‌ها، ایثارگری‌ها، اخلاص، گذشت و فداکاری‌های والای انسانی جوانان سه دهه پیش است.
مسئول مرکز اردویی راهیان نور سپاه قدس گیلان با بیان اینکه اردوهای راهیان نور همه ساله برای استقبال از سال جدید مهیج‌تر از سا‌ل‌های قبل برگزار می‌شود، گفت: اردوهای راهیان نور ویژه نوروز سال 94 از 27 اسفندماه امسال آغاز می‌شود و تا 15 فروردین 94 ادامه خواهد یافت.
وی افزود: زائران دوست دارند با حضور خود در سرزمین‌های نور طی سال جدید، با زمزمه دعاهای توسل و زیارت عاشورا قلب خود را جلا بخشیده و شروع خوبی را در سال جدید داشته باشند.
گفتنی است رزمایش فرهنگی ـ بصیرتی «مردان آسمانی» در اردوگاه شهید حبیب‌الهی اهواز برگزار می‌شود.

captcha