فتنه، دشمنی با رهبری و ظلم به مستضعفین خط قرمز ماست
کد خبر: 2936134
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۵

فتنه، دشمنی با رهبری و ظلم به مستضعفین خط قرمز ماست

گروه اجتماعی: نماینده جدید ولی‌فقیه در استان قزوین فتنه، دشمنی با رهبری نظام و ظلم به مستضعفین را خط قرمز خود و نماز جمعه دانست.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، حجت‌الاسلام عبدالکریم عابدینی، نماینده جدید ولی‌فقیه در استان قزوین در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر قزوین با بیان اینکه درب نماز جمعه به روی همه افکارو اندیشه‌ها باز است، اظهار کرد: این به معنای عدم وجود خط قرمز نیست بلکه فتنه، دشمنی با رهبری و ظلم به مستضعفین خط قرمز ماست.

وی افزود: امروز با عنایت خداوند و وجود مقام معظم رهبری نظام اسلامی ایران در اوج عزت و اقتدار در منطقه به سر می‌برد.

امام جمعه قزوین با اشاره به انتصاب خود از سوی مقام معظم رهبری به عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین، بیان کرد: گام برداشتن در مسیر فرمایشات مقام معظم رهبری نیازمند همراهی و مساعدت همه اقشار جامعه از جمله علما، روحانیون، جوانان، بسیجیان، خانواده شهدا، رزمندگان و دلسوزان نظام است.

حجت‌الاسلام عابدینی با بیان اینکه وجود حضرت آیت‌الله باریک‌بین در استان قزوین به مثابه پدری بزرگوار برای همه مردم و مسئولین استان قزوین بود، عنوان کرد: آیت‌الله باریک‌بین سردار نگهدارنده پرچم انقلاب  اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه دعوت به تقوا در نماز جمعه نباید کلیشه‌ای باشد، بیان کرد: باید در تقوا و بصیرت تقوایی جلودار و عامل باشیم و هر کسی که از مصلای نماز جمعه خارج شد به معنای واقعی به تقوا دعوت شده باشد.

امام جمعه قزوین با اشاره به اینکه نماز جمعه باید به محلی برای رصد احوال مسلمانان و مستضعفان مظلوم دنیا باشد، تأکید کرد: نماز جمعه باید به معنای واقعی وحدت بخش باشد.

وی با اشاره به اینکه همه افراد با هرگونه کج روی سیاسی و افکار و اندیشه اجازه حضور در نماز جمعه را دارند، بیان کرد: درب‌های نماز جمعه به عنوان درب‌های رحمت الهی بر روی کسی بسته نیست.

حجت‌الاسلام عابدینی با اشاره به اینکه با افکار و اندیشه های مخالف خود مخالف نیستیم و پذیرای هرگونه نقد و فکر متضاد هستیم تأکید کرد: فتنه، دشمنی با رهبر انقلاب و نظام و همچنین ظلم بر ملت‌های مستضعف خط قرمز ما در نماز جمعه است.

وی دست‌یابی به اهداف نماز جمعه را در سایه وحدت دانست و بیان کرد: عنایت رهبری و دلگرمی و حمایت مردم حجت را بر من تمام کرد و از شما می خواهم که دعا کنید تا بتوانم در این راه موفق باشیم.

امام جمعه قزوین یکی از اصلی‌ترین ارکان نماز عبادی و سیاسی جمعه را تقوا دانست و عنوان کرد: هر عبادتی باید خروجی اش تقوا باشد و انسان باید اهل بصیرت و تقوا شود.

captcha