صدا و سیما نقش مهمی در معرفی جذابیت‌های دینی و مذهبی دارد
کد خبر: 2948041
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۴

صدا و سیما نقش مهمی در معرفی جذابیت‌های دینی و مذهبی دارد

گروه اجتماعی: نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: صدا و سیما نقش مهمی در معرفی جذابیت‌های دینی و مذهبی دارد

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، حجت‌الاسلام شیخ عبدالکریم عابدینی، ظهر امروز، یک‌شنبه در دیدار  با  مدیر کل و کارکنان صدا و سیمای مرکز قزوین ، با اشاره به اینکه هنر صدا و سیما در معرفی هر چه بهتر جاذبه‌های دینی به مردم است، اظهار کرد: بدون شک در سایه تلاش رسانه ملی است که می توان جذابیت‌های دین را به بهترین شکل در میان مردم انعکاس داد.

وی با اشاره به اینکه امروز صدا وسیما تلاش‌های ارزشمندی داشته که جای قدردانی دارد، گفت: باید تلاش کنیم که کارها براساس رضایت خدای متعال باشد و اگر رضایت او به همراه باشد قطعا کارها وبرنامه‌های ما با موفقیت همراه خواهد شد.

عابدینی با اشاره به احادیث و روایات دینی در مورد اینکه صدای تبلیغ از قم به دیگر مناطق صادر می شود، افزود: بدون شک منظور از این روایات انعکاس تبلیغات دینی و مذهبی از طریق صدا و سیما به تمامی نقاط جهان است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز قزوین هم با اشاره به اینکه رضایت علما و روحانیون و خانواده‌های معظم شهدا بالاترین سرمایه برای صدا وسیما است، افزود: ما قبل از این از رهنمودهای آیت الله باریک بین بهره مند شدیم و حالا هم از وجود شما استفاده می کنیم.

معصومی‌فر عنوان کرد: در فضای کنونی فرهنگی حاکم بر کشور  و روابط منطقه‌ای دشمنان در تلاش هستند تا به هر شکل و طریقی در صفوف به هم پیوسته ملت خلل ایجاد کنند.

وی افزود: دشمنان با بیان اینکه دشمن در این راه جبهه جهت گیری‌های خود را به سمت و سوی فروپاشی بنیاد خانواده‌ها و نسل جوان ما نشانه رفته است، تا نقشه‌های شوم خود را اجرایی کند، خاطرنشان کرد: به تعبیرمقام معظم رهبری سازمان صدا و سیما با استفاده از پتانسل‌ها و ظرفیت‌های بالایی که دارد، یک تنه در مقابل این توطئه‌ها ایستادگی می کند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز قزوین در پایان بضاعت و توان این مجموعه را در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان در همین حد دانست و گفت: بدون شک حضرتعالی، جامعه روحانیت، فقها و علمای گرانقدر می توانند در راه گسترش فرهنگ دینی و مذهبی از طریق این رسانه گام‌های بلندی بردارند.

captcha