ضروت انجام بیشترین اقدامات با کمترین امکانات در کار جهادی
کد خبر: 3148204
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰
حجت‌الاسلام اسکندری عنوان کرد:

ضروت انجام بیشترین اقدامات با کمترین امکانات در کار جهادی

گروه اجتماعی: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به شعار سال ۹۳، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب شعار این سال را اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اعلام کردند، در کار جهادی باید با کمترین امکانات بیشترین اقدامات را انجام داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام عباس اسکندری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم، صبح امروز، 26 فروردین‌ماه در اختتامیه دوره‌های آموزشی مدیریت جهادی ادارات کل سازمان تبلیغات استان‌ها که در مجتمع ولایت مشهد برگزار شد، با اشاره به شعار سال 93، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب شعار این سال را اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اعلام کردند، بر همین اساس در نخستین جلسه شورای معاونان سازمان تبلیغات تحقق این شعار را به عنوان وظیفه معرفی کردیم.

وی ادامه داد: با نگاهی به شعار سال بحث مدیریت جهادی را مطرح کردیم تا یک حرکت جهادی در جبهه فرهنگی رخ دهد، در همین راستا دوره‌های آموزشی مدیریت جهادی با حضور معاونان فرهنگی ادارات تبلیغات اسلامی استان‌ها در شهر قم با کمترین اعتبارات و امکانات آغاز شد.

حجت‌الاسلام اسکندری افزود: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته دبیرخانه طرح مدیریت جهادی در شهر قم تشکیل شد و به استان‌ها اعلام شد تا طرح‌های جهادی خود را به دبیرخانه ارسال کنند، در نهایت 90 طرح ارسال شد که از این بین 37 مورد با شاخص‌های این مدیریت تطابق داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با بیان اینکه هیچ اعتباری در مرکز و استان‌ها برای اجرای این طرح‌ها در نظر گرفته نشد، عنوان کرد: این طرح‌ها با امکانات و ظرفیت‌های استان‌ها انجام شد، زیرا در کار جهادی باید با کمترین امکانات بیشترین اقدامات را انجام داد.

وی با اشاره به این مطلب که سازمان تبلیغات اسلامی بعد از پیروزی انقلاب حرکت رو به صعودی داشته است، اظهار کرد: خوشبختانه این زمان در طول این سال‌ها توانست اقدامات مناسبی را انجام دهد، یکی از مسائلی که در این سازمان به آن توجه ویژه شده نیروی انسانی بوده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با تاکید بر اینکه نیروهای توانمند، اخلاص و بی توقعی در سازمان تبلیغات اسلامی مشغول به فعالیت هستند، ابراز کرد: نیروهای این سازمان سرمایه‌های این مجموعه به شمار می‌روند زیرا وظیفه خود را به بهترین نحو انجام می‌دهند. 

captcha