تحقق همدلی و همزبانی نیازمند منابع و مبانی قرآنی است
کد خبر: 3177891
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴

تحقق همدلی و همزبانی نیازمند منابع و مبانی قرآنی است

گروه اجتماعی: نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با بیان اینکه تحقق همدلی و همزبانی نیازمند منابع و مبانی قرآنی است، گفت: استفاده‌از آموزه‌های قرآنی و توجه به منابع و مبانی آن بهترین راه دست‌یابی به همدلی و همزبانی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، حجت‌الاسلام عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین صبح امروز، 31 فروردین در دیدار با معاون کل نهاد ریاست جمهوری که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: استفاده‌از آموزه‌های قرآنی و توجه به منابع و مبانی آن بهترین راه دست‌یابی به همدلی و همزبانی است.

وی افزود: توجه به ریشه‌های اعتقادی مانند ایمان به خدا و روز رستاخیز، اعتقاد به رسالت و نبوت، باور نسبت به آیات الهی و نیز التزام به ولایت و امامت همدلی می آورد و با آن به همدلی به همزبانی می رسیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان بیان کرد: تکیه بر توانمندی‌های داخلی موضوعی است که باید همه مسئولین به آن توجه کنند ولی با مشاهده برخی عملکردها متوجه می‌شویم که در رویکرد برخی از دست اندرکاران، این موضوع جدی گرفته نمی شود.

امام جمعه قزوین اظهار کرد: توانمندی‌های داخلی و استفاده از استعدادهای مردمی عواملی هستند که هر چه قدر بیشتر به آنها توجه کرده و آنها را جدی را بگیریم می‌توانیم سریع‌تر به اهداف خود برسیم.

راه رسیدن به عزت، اعتماد به قدرت الهی و وعده‌های تخلف‌ناپذیر خداوندی است
حجت‌الاسلام عابدینی با بیان اینکه غربی‌ها کارهای خود را همراه با شیطنت و هزینه‌سازی برای کشور انجام می‌دهند، گفت: نمی توانیم عزت خود را نزد دشمنان خود جستجو کنیم و تنها راه رسیدن به عزت، اعتماد به قدرت الهی و وعده‌های تخلف ناپذیر خداوندی است.

نماینده ولی‌‎فقیه در استان تأکید کرد: برای رسیدن به عزت و اقتدار، هرگز نباید دل بسته دیگران بوده و آنها را در جریان مسائل محرمانه داخلی کشور قرار دهیم.

معاون کل نهاد ریاست جمهوری نیز در این دیدار بیان کرد: برنامه‌های دولت در بخش اقتصادی، متوجه اقتصاد داخلی است و با پیگیری اقتصاد مقاومتی به دنبال این است تا با تکیه بر توانمندی‌ها و امکانات داخلی و ارتباط با جهان خارج در سایه وحدت و همدلی اقشار و گروه‌های مختلف مردم و توصیه‌های مقام معظم رهبری از تمام امکانات برای توسعه و پیشرفت کشور استفاده کند.

وی افزود: دولت در این زمینه از نظرات همه گروه ها استفاده می‌کند و سفر ریاست جمهوری به قم و دیدار با علما و مراجع نشان دهنده این هماهنگی کم نظیر است و دولت قصد دارد تا در سایه این وحدت و همدلی، تحت نظر رهبری خدمات شایسته‌ای را به مردم انجام دهد.

معاون کل نهاد ریاست جمهوری ادامه داد: با کاهش تورم و اجرای برنامه‌هایی مثل طرح سلامت و رشد سه درصدی در سال گذشته امیدواریم به رونق اقتصادی هم که هدف دیگر دولت در بخش اقتصاد کشور است دست پیدا کنیم.

captcha