انتشار کتابچه «گلچینی از زندگی امام موسی کاظم(ع)» در نجف اشرف
کد خبر: 3298617
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷

انتشار کتابچه «گلچینی از زندگی امام موسی کاظم(ع)» در نجف اشرف

گروه بین‌الملل: شعبه تبلیغات دینی وابسته به بخش امور دینی آستان مقدس علوی به مناسبت سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) کتابچه‌ای را با عنوان «شذرات من حیاة الامام الکاظم(ع)»(گلچینی از زندگی امام موسی کاظم) منتشر کرد.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان مقدس علوی(ع)، شعبه تبلیغات دینی وابسته به بخش امور دینی آستان مقدس علوی(ع) در ضمن سلسله کتابچه‌هایی که درباره سیره و زندگانی ائمه اطهار(علیهم‌ السلام) منتشر می‌کند، کتابچه‌ای درباره سیره و زندگانی امام هفتم شیعیان امام موسی کاظم(ع) منتشر کرد.

این کتابچه به بیست‌وپنجم ماه رجب که مصادف با سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) است، منتشر شده است.

شیخ رافد الفتال، مسئول شعبه تبلیغات دینی آستان مقدس علوی درباره این باره گفت: این کتابچه در ضمن سلسله منشوراتی که درباره زندگی ائمه اطهار(علیهم‌السلام) است، منتشر شده است.

وی افزود: در این کتابچه، خلاصه‌ای از زندگی و سیره امام موسی کاظم(ع) و همچنین، مناظرات و نامه‌های این امام همام ذکر شده است و در پایان کتابچه نیز زیارت شریف ویژه امام هفتم شیعیان شده است.

لازم به ذکر است، شعبه تبلیغات دینی وابسته به بخش امور دینی آستان مقدس علوی تاکنون هشت کتابچه با موضوع گلچینی از سیره و زندگانی ائمه اطهار(علیهم‌السلام) منتشر کرده است.

captcha