ایران اسلامی آماده مقابله با هر نوع تهدید احتمالی
کد خبر: 3313358
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۸

ایران اسلامی آماده مقابله با هر نوع تهدید احتمالی

گروه سیاسی: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: انقلاب اسلامی فراز ونشیب‌های زیادی را تجربه کرده و امروز هم آماده مقابله با هر نوع توطئه احتمالی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از قزوین، حجت‌الاسلام عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قزوین، با بیان اینکه طرف مقابل تیم هسته ای ما ، همواره بدخواه ملت بزرگ ایران است، گفت : امروز با پایداری ملت بزرگ ایرن و اقتدار نیروهای مسلح ، نمیتوانند اقدامی کنند.

وی در ادامه به مذاکرات ایران با گروه 5+1 اشاره کرد و افزود: این گروه‌ها همان‌هایی هستند که اگر می توانستند جنگ را بر ایران تحمیل می کردند، اما به خاطر اینکه اشراف کاملی از آمادگی نیروهای مسلح ایران دارند نمی توانند کاری کنند .

امام جمعه قزوین در ادامه به ظرفیت‌های استان از جمله نیروی انسانی متخصص برای رشد و توسعه اشاره کرد و خواستار استفاده مطلوب از این ظرفیت ارزشمند شد.

وی به ظرفیت‌های داخل کشور در بخش نیروی انسانی متخصص و کار آمد اشاره کرد و گفت: مسئولان باید به سرمایه‌های ملی خصوصا جوانان توجه کنند و به فکر توسعه اقتصادی و کشاورزی در جامعه باشند .

امام جمعه قزوین عنوان کرد: انقلاب اسلامی ما فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشت و در حال حاضر آمادگی در برابر هر گونه توطئه احتمالی دشمن را دارد .

حجت‌الاسلام عابدینی درآستانه ماه رمضان این ماه را ماه اخلاق ، برکت و تزکیه و تهذیب نفس دانست و از مردم خواست از لحظه لحظه این ماه پر برکت استفاده کنند.

وی به فضیلت ماه رمضان اشاره کرد و افزود: ماههای رجب و شعبان انسان را برای رفتن به ماه پر از رحمت و نیایش رمضان آماده می کند .

حجت‌الاسلام عابدینی در ادامه به جنایات غرب و اسکبار جهانی در کشورهای عراق ، سوریه و یمن اشاره کرد و بر ضرورت وحدت و همدلی و کمک به مسلمانان ستمدیده تاکید کرد.

عابدینی در ادامه به شکست سیاست‌های اردوغان در کشور ترکیه اشاره کرد و گفت: اردوغان زمانی  که به میدان آمد وانمود می کرد که مخالف اسرائیل است، اما با حمایتی که از گروه تروریستی داعش کرد، نشان داد که حامی رژیم صهیونیستی است و مردم از این سیاست خبیثانه اردوغان آگاه شدند.

امام جمعه قزوین در ادامه به سالگرد شهادت امانی ؛ صفار هرندی ، بخارایی و نیک نژاد اشاره کرد و افزود: شهدا نقش مهمی را در سربلندی ایران اسلامی در سطح دنیا داشته اند .

captcha