پدر شهیدان کبیری از شخصیت‌های بزرگ انقلاب اسلامی به شمار می‌آمد
کد خبر: 3322127
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴

پدر شهیدان کبیری از شخصیت‌های بزرگ انقلاب اسلامی به شمار می‌آمد

گروه اجتماعی: امام جمعه قزوین گفت: پدر شهیدان کبیری از شخصیت‌های بزرگ انقلاب اسلامی است که فرزندان خود را در راستای حمایت از دین به عرصه‌های نبرد فرستاده و عمری در تربیت دینی و اجتماعی آنان کوشیده است.

حجت‌الاسلام عبدالکریم عابدینی، امام جمعه و نماینده ولی‌فقیه در  استان قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، اظهار کرد: شهدا پرچمداران عزت، استقلال و اقتدار ملی بوده و همواره در جامعه زنده و پویا هستند.

وی افزود: شهدا همچون شمع محفلی هستند که راه صحیح اسلام همراه با بصیرت را به مردم می‌آموزند و در این میان، خانواده شهدا در استقامت، صبوری و حفظ ارزش‌های اسلامی با آنان هم‌پیمان و شریک شده‌اند.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه این مرد بزرگوار از شخصیت‌های بزرگ انقلاب اسلامی است که پدر دو شهید و سه جانباز محسوب می‌شود، بیان کرد: ایشان نه تنها به واسطه فرزندان شهیدش، بلکه خود به تنهایی، یک مکتب انقلابی است چرا که فرزندان خود را در راستای حمایت از دین به عرصه‌های نبرد فرستاد و عمری را در تربیت دینی و اجتماعی آنان کوشیده است.

تحقق اهداف و آرمان های شهید در راس فعالیت مردم و مسئولین قرار گیرد

وی عنوان کرد: ضروری است با زنده نگهداشتن نام و یاد شهدا و خانواده‌شان، اهداف و آرمان‌های آنان در راس فعالیت‌های مردم و مسئولین قرار گیرد.

امام جمعه استان قزوین بیان کرد: با بازخوانی وصایای شهدا می‌توان فرهنگ ایثار و فداکاری را در جامعه بسط داد چرا که این فرهنگ در جامعه دارای اهمیت و جایگاه برجسته‌ای است.

captcha