تکلیف آینده جهان اسلام در انتظار آزادی قدس شریف است
کد خبر: 3326247
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۳

تکلیف آینده جهان اسلام در انتظار آزادی قدس شریف است

گروه سیاسی: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: روز قدس روزی است که تکلیف آینده جهان اسلام را مشخص می کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین ظهر امروز در آیین سیاسی عبادی خطبه‌های نماز جمعه این هفته قزوین، با تقدیر از حضور با صلابت مردم مومن و روزه دار استان اظهار کرد:  مردم ولایت مدار استان  با حضور خود یک بار دیگر از آرمان های بلند امام راحل(ع) حمایت و خشم و انزجار خود را از رژیم اشغالگر قدس اعلام کردند.

وی حضور با شکوه مردم استان را نشانه یکدلی و وحدت آنان دانست و گفت: حضور مردم در این راهپیمایی نشان از عظمت و بزرگی آنان دارد و ثابت می کند که مردم مومن و انقلابی استان به مانند سایر هموطنان کشور همواره در راستای حمایت از مظلوم و نابودی دشمنان در صحنه هستند.

خطیب نماز جمعه قزوین تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان را تحت هدایت رهبری دانست و افزود: مقام معظم رهبری از تیم مذاکره کننده خواسته اند تا صبر و استقامت داشته باشند، زیرا این ملت مورد حمایت پرورگار است.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به تحریم های ظالمانه سال های اخیر علیه جمهوری اسلامی ایران گفت:اگر چه برداشتن کامل این تحریم ها حق مسلم و قطعی ملت بزرگ ایران است، اما اگر دشمنان برای برداشت تحریم ها اقدامی نکنند، خود به خود این تحریم ها شکسته می شود.

وی با اشاره به اینکه فجایع سال های قبل آمریکا و انگلیس هیچ گاه از یاد ملت یاران فراموش نمی شود، عنوان کرد: در حال حاضر آمریکا و متحدانش قتل عام درغزه و پدیده نامیمون داعش را در منطقه بوجود آورده و در حال حاضر هم سران کفر و استکبار مردم بی دفاع یمن را مورد حمله قرار داده اند.

امام جمعه قزوین گریزی به مذاکرات هسته ای کشورمان داشت و با اشاره به مذاکرات پیش رو ادامه داد: در قبال مذاکرات بی‌تفاوت نبوده و نیستیم، اما سرانجام مذاکرات هرچه بشود شعار مرگ بر آمریکا از زبان مردم نخواهد افتاد و تا نابودی رژیم صهیونیستی ذره‌ای از مواضع خود عقب نخواهیم نشست.

پیش از خطبه های نمازجمعه این هفته قزوین  نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران اسلامی  به تحیل حضور یکصد ساله آمریکا و سلطه بر خاورمیانه پرداخت و افزود : دستور کار آمریکا تجزیه جغرافیای جهان اسلام است،   اما امروز خواب تجزیه را در عراق و سوریه میبیند .

وی افزود: 70 سال از پیدایش رژیم  جعلی و غاصب صهیونیستی میگذرد که نیمی از آن در زمان انقلاب اسلامی کشورمان بوده و در این مدت همواره  حملات و نقشه های اسرائیل با  شکست مواجهه شده است

captcha