کمک یک میلیارد ریالی خیّران جهت مرمت بقعه امامزاده شاه‌جهان احمد(ع) رستم
کد خبر: 3328642
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵

کمک یک میلیارد ریالی خیّران جهت مرمت بقعه امامزاده شاه‌جهان احمد(ع) رستم

گروه اجتماعی: سرپرست دفتر نمایندگی اداره اوقاف شهرستان رستم با اشاره به اجرای طرح مودت در این شهرستان، گفت: در قالب این طرح، چهار خیّر مبلغ یک میلیارد ریال را جهت پروژه‌های عمرانی حرم مطهر امامزاده شاه‌جهان احمد(ع) هزینه کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، سیدنادر حسینی، سرپرست دفتر نمایندگی اداره اوقاف و امور خیریه رستم امروز، 24 تیرماه در جمع خبرنگاران گفت:‌ جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری جهت تبدیل شدن بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، سازمان اوقاف طرح مودت را در این بقاع اجرایی می‌کند.
وی با یادآوری اینکه طرح مودت، جهت جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای مرمت و نگهداری بقاع متبرکه اجرا می‌شود، افزود: این طرح در تمام بقاع متبرکه این شهرستان اجرا می‌شود.
حسینی ادامه داد: در قالب این طرح، 4 خیّر مبلغ یک میلیارد ریال را جهت پروژه‌های عمرانی حرم مطهر امامزاده شاه‌جهان احمد(ع) هزینه کردند.
وی اضافه کرد: علی‌کرم جلالی، سیدمجید حسینی، سیدوهاب حسینی و سیداسماعیل حیدری چهار خیّری هستند که این مبلغ را جهت مسطح کردن محوطه و آسفالت این امامزاده پرداخت کردند.
سرپرست دفتر نمایندگی اوقاف رستم عنوان کرد: این خیّرین همزمان با ماه رمضان و در راستای طرح ضیافت الهی این کار خیر را انجام دادند.

captcha