فرهنگ قرآنی امام خمینی(ره) هرگز تحریف نمی‌شود
کد خبر: 3331956
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰

فرهنگ قرآنی امام خمینی(ره) هرگز تحریف نمی‌شود

گروه اجتماعی: امام جمعه استان قزوین با بیان اینکه فرهنگ قرآنی امام خمینی(ره) هرگز تحریف نمی‌پذیرد، گفت: این فرهنگ از ائمه اطهار (ع) نشئت‌ گرفته و منطبق با روحیه ظلم‌ستیزی و دفاع از مظلومین است.

حجت‌الاسلام عبدالکریم عابدینی، امام جمعه و نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، با بیان اینکه مبحث تحریف بارها در کتاب قرآن کریم مورد تأکید قرارگرفته است چراکه  یهودیان در این زمینه، دست به اقدامات ناشایستی زده‌اند، اظهار کرد: یهودیان باانگیزه تحریف این کتاب آسمانی، قصد هماهنگی اهداف خود با کتاب خدا را داشتند، اما با به وجود آوردن مشکلات، هرگز نتوانستند در برابر حفظ و نگهداری این کتاب مقاومت کنند.

عابدینی افزود: با توجه به مبحث بسیار گسترده تحریف، باید این موضوع را در نظر داشت که این مسئله به سبب افکار و اندیشه‌های متفاوت مردم در انقلاب مشروطه نیز دیده شده و به دلیل واقع‌بینی و هوشیاری مردم رفع شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان دستیابی به منافع شخصی، زیاده‌طلبی و راحت‌طلبی را از ویژگی‌های تحریف‌کنندگان دانست و عنوان  کرد: دشمنان با روحیه یهودی و ترفندهای مختلف به دنبال دستیابی منافع شخصی خود هستند و در این راه به دلیل عدم توانایی در میدان مبارزه و استقامت، با ترفندی همچون جنگ نرم وارد میدان مبارزه شده‌اند.

وی افزود: تا زمانی که فرهنگ  قرآنی امام(ره) در دل مردم زنده و پایدار است دشمنان هیچ گاه نخواهند توانست این فرهنگ تغییر ناپذیر، را تحریف کنند چراکه، این فرهنگ از ائمه اطهار (ع) نشئت گرفته و منطبق با روحیه ظلم ستیزی و دفاع از مظلومین است.

امام جمعه استان قزوین با بیان اینکه امام خمینی(ره) دارای دو زندگی متفاوت، انقلاب و پس از انقلاب بوده است گفت: در حال حاضر دستاوردهای انقلاب اسلامی به برکت بنیان‌گذار انقلاب اسلامی به‌دست‌آمده است چراکه آن امام بزرگوار با مقبولیت مردمی، امروزه، به یک حیثیت انقلابی رسیده و بزرگوارانی همچون سید حسن نصرالله، عبدالمالک و رهبر کبیر انقلاب اسلامی از ادامه‌دهندگان راستین نهضت امام خمینی (ره) هستند.

captcha