آموزش قرآن به ۱۲۰ دانش‎آموز در موسسه کربلایی کاظم قم
کد خبر: 3337244
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۸

آموزش قرآن به ۱۲۰ دانش‎آموز در موسسه کربلایی کاظم قم

گروه فعالیت‎های قرآنی: دوره تابستانی موسسه کربلایی کاظم ساروقی قم با ۱۲۰ دانش‎آموز کار خود را دنبال می‎کند‎.

مرتضی جاهد، در گفت‎وگو با خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از قم، گفت: یکی از برنامه‌های موسسه کربلایی کاظم ساروقی در فصل تابستان، پیگیری و اجرای طرح تابستانی است. دوره تابستانی از اهمیت بسیاری برای این موسسه برخوردار است زیرا در این دوره وقت بیشتری برای کار فرهنگی و تثبیتی و جذب جوانان و نوجوانان وجود دارد.
وی خاطرنشان کرد: امسال در دوره تابستانی طرح آموزش قرآن در حوزه حفظ و قرائت، بیش از 120 نفر در رشته‎های مختلف چون حفظ، روخوانی، روانخوانی، تجوید نظری و عملی و صوت ثبت نام کردند.
مدیر بخش آموزش موسسه کربلایی کاظم ساروقی بیان کرد:  این موسسه به دلیل اهمیت کار فرهنگی ویژه سنین پایه، فعالیت‎های فوق برنامه‎ای متعددی را در تابستان در نظر گرفته است که از آن جمله می‎توان به برنامه همه روزه استخر، سالن فوتسال، اردوهای داخلی و خارج از استانی و... اشاره کرد.
وی گفت: دوره تخصصی آموزش قرآن در عرصه حفظ و قرائت ویژه خواهران نیز در این موسسه برگزار شده است که البته خواهران، به غیر از دوره‎های مذکور، تدبر و تفسیر  قرآن و مفاهیم نهج‎البلاغه را نیز در دستور کار دارند.
جاهد از اعطای مدرک معتبر آموزشی به دانش آموزان شرکت کننده در این دوره‎ها خبرداد و تصریح کرد: شرکت کنندگان پس از پایان دروس، در آزمون شرکت می‎کنند و پس از قبولی مدرک معتبر آموزشی دریافت می‎کنند.

captcha