دستاوردهای جهاد دانشگاهی، پاسخ یک تیم متفکر به نیازهای انسانی است
کد خبر: 3338668
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳

دستاوردهای جهاد دانشگاهی، پاسخ یک تیم متفکر به نیازهای انسانی است

گروه اجتماعی: نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با بیان اینکه آنچه جهاد دانشگاهی را از سایر دستگاه‌ها متمایز می‌کند، ویژگی جهادی بودن آن است، گفت: دستاوردهای جهاد دانشگاهی، پاسخ یک تیم متفکر به نیازهای انسانی است.

حجت‌الاسلام عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، اظهار کرد: دستاوردهای جهاد دانشگاهی پاسخ‌های یک تیم علمی و متفکر و اندیشمند به نیازهای بسیار مهم انسانی و عاطفی است که روح انسان به آن گره خورده است.

وی با اشاره به برخی از فعالیت‌های جهاد دانشگاهی مخصوصاً در حوزه درمان ناباروری در استان قزوین افزود: این فعالیت موی تواند ان‌شالله هر روز بهتر و بیشتر پاسخ گوی انسان‌هایی باشد که با هیچان خاصی دنبال گرفتن این پاسخ هستند تا نیازشان در حوزه درمان ناباروری برآورده شود.

حجت‌الاسلام عابدینی با اشاره به اینکه عملکرد جهاد دانشگاهی در حوزه درمان ناباروری ارزنده و قابل‌قبول است، تأکید کرد: این حرکت بزرگ زمینه‌ساز حفظ کرامت انسانی انسان‌هایی است که در صف ایستاده‌اند تا تجلی قدرت و رحمت خدا در میان انسان‌های دیگر باشند ولی مانعی برای پیدایششان وجود دارد تا با حضور خود خانواده‌ای دلگرم شود.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی با تبعیت از نام خود باید به دنبال جهادی بودن و جهادی ماندن باشد، ادامه داد: خیلی از فعالیت‌هایی که در جهاد دانشگاهی انجام می‌شود در دستگاه‌های دیگر هم انجام می‌شود اما چون دچار روزمرگی شده است بازخورد لازم را ندارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با اشاره به جمله مقام معظم رهبری در رابطه با عملکرد جهاد دانشگاهی ادامه داد: جهاد دانشگاهی باید کار جهادی انجام دهد و برکات و نتایج خوب کار این مجموعه نیز به‌واسطه همین کار جهادی است.

رهاورد کار خبرگزاری قرآن شیرین و مؤثر بوده است

وی با اشاره به وجود خبرگزاری قرآنی ایکنا در مجموعه جهاد دانشگاهی بیان کرد: عنوان خبرگزاری قرآن و ایکنا برای ما انگیزه بوده و حس می‌کنیم خیلی از خواسته‌های ما درآن دیده شده و ره‌آورد کار این خبرگزاری شیرین و مؤثر بوده است.

امام‌جمعه قزوین تأکید کرد: این خبرگزاری باید هر چه بیشتر جامعه در قرآنی کردن جامعه مؤثر باشد و اگر خروجی این کار علاقه و وابستگی مردم به قرآن و اهل‌بیت باشد می‌توان بسیار خشنود بود.

روزی باید به اینجا برسیم که ببینیم در ایران اسلامی با ایکنا در باب قرآن اتفاقات خوبی افتاده است و بتوانیم با فعالیت این خبرگزاری قرآنی مردم را قرآنی‌تر کرده و این مردم را با قرآن پیوند بهتری بزنیم.

captcha