دیدار جهادگران جهاد دانشگاهی قزوین با نماینده ولی‌فقیه در استان
کد خبر: 3338886
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷

دیدار جهادگران جهاد دانشگاهی قزوین با نماینده ولی‌فقیه در استان

گروه اجتماعی: در آستانه سالروز تأسیس جهاد دانشگاهی، جهادگران جهاد دانشگاهی استان قزوین دقایقی پیش با نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین ظهر امروز، سه‌شنبه جهادگران جهاد دانشگاهی قزوین در آستانه سالروز تأسیس جهاد دانشگاهی با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با حجت‌الاسلام عبدالکریم عابدینی دیدار کردند.

حجت‌الاسلام عابدینی در این دیدار با بیان اینکه دیدار با مجموعه‌های انقلابی و جهادی همچون جهاد دانشگاهی برای بنده بسیار دارای اهمیت است، اظهار کرد: دیدار و گفت‌وگو با اینگونه مجموعه‌ها بسیار شوق‌انگیز  و مفید و دارای آینده‌ای روشن است.

وی با بیان اینکه مجموعه جهاد دانشگاهی مانند نهالی است که ریشه‌های آن در زمین و شاخ و برگ آن در آسمان است، عنوان کرد: به لطف خداوند و نگاه جهادی این مجموعه، تشکیلات این سازمان در چند سال گذشته رشد جدی و توسعه چشمگیر داشته است.

حجت‌الاسلام عابدینی با بیان اینکه جهادگران جهاد دانشگاهی ثابت کرده‌اند که پول همیشه راهگشای مشکلات و کارها نیست، عنوان کرد: جهاد دانشگاهی با عزمی راسخ و اعتقادی پایدار توانسته است کارهای مهمی را تا به امروز انجام دهد.

همچنین فائزی، رئیس جهاد دانشگاهی استان قزوین نیز در این دیدار گزارشی از فعالیت‌های این مجموعه ارائه کرد.

این خبر در حال تکمیل شدن است.

captcha