بسیجیان تربت‌ جامی به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند
کد خبر: 3351084
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۳:۴۵

بسیجیان تربت‌ جامی به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند

کانون خبرنگاران نبأ: بسیجیان تربت‌ جامی در میان بدرقه مسئولان محلی از مقابل مصلی بزرگ الغدیر در قالب «کاروان راهیان نور» به مدت ۶ روز به مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور اعزام شدند.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت‌ جام دستاوردهای سفر زیارتی و معنوی راهیان نور را برای حفظ و حراست از آرمان‌های انقلاب اسلامی مثبت ارزیابی و اظهار کرد: اعزام‌ بسیجیان و آحاد مردم ‌به‌ مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس آنان‌ را در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمن در جنگ نرم امروزی مصون نگه می‌دارد.

سرهنگ پاسدار محسن گوهری تصریح کرد: زائران در این اردوی زیارتی ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و مقام عظمای ولایت با تأسی از شهدای عزیز اشاعه‌دهنده فرهنگ اصیل اسلام ناب محمدی(ص) به نسل جدید هستند.

وی نقش کاروان‌های راهیان نور را در ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت بسیار مهم دانست و ابراز امیدواری کرد: جوانان با تأسی از این سفرهای زیارتی و معنوی سیره و راه شهدا را سرلوحه زندگی قرار دهند.

در ادامه حسن مقدم، مسئول اردویی و گردشگری سپاه تربت‌جام گفت: بسیجیان این شهرستان درقالب «کاروان راهیان نور» شامل یک دستگاه اتوبوس از مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور ازجمله؛ کردستان، کرمانشاه، مریوان،قصر شیرین به مدت 6 روز بازدید می‌کنند.

فرزاد رشتی

captcha