هم‌زبانی بدون همدلی رنگ نفاق و دورویی به خود می‌گیرد
کد خبر: 3353153
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۳

هم‌زبانی بدون همدلی رنگ نفاق و دورویی به خود می‌گیرد

گروه سیاسی: نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه قزوین با بیان اینکه اوج رسیدن به هم‌زبانی تنها با همدلی اوج می‌گیرد، گفت: هم‌زبانی بدون همدلی رنگ نفاق و دورویی به خود می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از قزوین، حجت‌الاسلام عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه قزوین  در دیدار با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه قزوین برگزار شد، اظهار کرد: هم‌زبانی اگر با همدلی همراه نباشد، رنگ نفاق و دورویی به خود می‌گیرد و ضروری است  همدلی و هم‌زبانی باهم دنبال شوند.

وی با اشاره به اینکه همدلی بخشنامه‌ای نیست و به سرمایه‌های عمیق فکری و جدی نیاز دارد تا محقق شود، گفت: خوشبختانه در مملکت اسلامی ما عوامل و مؤلفه های متعدد همدلی به چشم می‌خورد و از این لحاظ کمبودی نیست.

عابدینی با اشاره به اینکه اتحاد و وحدت در استان در سطح بسیار بالایی است، تصریح کرد: در بین استاندار و نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی اتحاد و همدلی بالایی برای رفع مشکلات مردم وجود دارد و این اوج برکت اعتقاد قلبی مسئولان به مبانی دین اسلام است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه قزوین ضمن تبریک هفته دولت افزود: نباید به دلیل تعارفات برخی حرف‌های جدی مطرح نشود، چراکه این امر خسارت‌های زیادی به بار می‌آورد.

وی بیان واقعیت‌ها را ضروری دانست و افزود: باید ضمن بیان محاسن و نقاط قوت، نقاط ضعف مسئولان و دولت‌ها هم بیان شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین به تلاش‌های تیم هسته‌ای در مذاکرات اشاره و ضمن قدردانی از تلاش‌های آنها ادامه داد: تیم هسته‌ای به برکت زحماتی که گذشتگان متحمل شده بودند توانستند باقدرت مذاکرات را دنبال و از موضع قدرت با طرف‌های مقابل گفت‌وگو کنند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هم در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از همدلی و هم‌زبانی موجود بین مسئولان استان قزوین گفت: تلاش دولت در دو سال گذشته این‌گونه بود که ابتدا یک وفاق بین اقشار مختلف کشور به وجود بیاید و این مهم یکی از مسائلی است که به آن نیاز داشتیم.

محمود واعظی ایجاد همدلی و هم‌زبانی بین مسئولان و مردم را یکی از اهداف راهبردی و مهم دولت یازدهم دانست و افزود: خوشبختانه بین قوای سه‌گانه همکاری بسیار خوبی به وجود آمده و این مهم درنهایت موجب پیشبرد بهتر امور کشور شده است.

captcha