نمایشگاه عکس بارگاه امام علی(ع) در سنندج گشایش یافت
کد خبر: 3353755
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰

نمایشگاه عکس بارگاه امام علی(ع) در سنندج گشایش یافت

گروه هنر: نمایشگاه مجموعه عکس‌های «محمد خوشرو» از بارگاه امام علی علیه السلام در سنندج گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، نمایشگاه مجموعه عکس‌های محمد خوشرو از بارگاه امام علی علیه السلام در سنندج با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان، مدیرکل کتابخانه های عمومی کردستان و جمعی از هنرمندان و عکاسان سنندجی افتتاح شد.
محمد خوشرو، عکاس این مجموعه عکس در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان اظهار کرد: در این نمایشگاه 26 عکس از بارگاه امام علی علیه السلام به نمایش عموم درآمده است که ابتدا در ماه مبارک رمضان در تهران به مدت 40 روز دایر شد و پس از آن بنا به درخواست شورای فرهنگ عمومی مقرر شد در 31 استان دیگر کشور نیز برپا شود.
وی با اشاره به اینکه این عکس‌ها در یک دوره شش ساله تهیه شده است، افزود: بر این اساس استان کردستان ششمین استانی است که این نمایشگاه در آن برپا شده و تا پایان سال در دیگر استان‌های کشور برگزار می‌شود.
این نمایشگاه به مدت یک هفته از امروز هفتم تا 11 شهریورماه 94 در نگارخانه ارشاد واقع در خیابان فردوسی سنندج پذیرای علاقمندان خواهد بود.
«محمد خوشرو» متولد سال 1349 و دارای مدرک کارشناسی روانشناسی بالینی بوده و تا کنون نمایشگاه‌های فردی و گروهی زیادی را در سراسر کشور برپا کرده است؛ وی همچنین صاحب آثاری همچون «خیال» «نسیم سحر» سجده صاحبنظران» و «بر آستان رضا» است.

captcha