پیام تسلیت نماینده ولی‌ فقیه در استان قزوین به مناسبت درگذشت آیت‌الله خزعلی
کد خبر: 3364564
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲

پیام تسلیت نماینده ولی‌ فقیه در استان قزوین به مناسبت درگذشت آیت‌الله خزعلی

گروه اجتماعی: نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام‌جمعه قزوین در پیامی درگذشت آیت‌الله حاج شیخ ابوالقاسم خزعلی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از قزوین، حجت‌الاسلام عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی‌ فقیه در استان قزوین در پیامی درگذشت آیت‌الله حاج شیخ ابوالقاسم خزعلی را تسلیت گفت.

درمتن حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی آمده است:

«ارتحال عالم ربانی و فقیه عالی قدر حضرت آیت‌الله آقای حاج شیخ ابوالقاسم خزعلی، نماینده مردم استان خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری موجب تالم و تاثر خاطر گردید.

این روحانی جلیل‌القدر که از علمای برجسته حوزه علمیه و از حافظان قرآن کریم و نهج البلاغه به شمار می رفت عمر با برکت خود را در راه خدمت به اسلام و ترویج فقه امام صادق(ع) و به ثمر رساندن انقلاب اسلامی و نهضت امام خمینی (ره) با زهد و تقوا سپری کرد.

درگذشت این عالم روحانی را  به محضر مقدس حضرت ولی عصر(عج) رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)، حوزه های علمیه ، اقشار مختلف مردم، خصوصا اهالی  محترم و متدین استان خراسان و خاندان معزز تسلیت و تعزیت عرض نموده، از درگاه خداوند رحمان و رحیم برای آن عزیز سفر کرده به جوار الهی علو درجات و برای بازماندگان محترم صبر و اجر مسئلت دارم».

captcha