آشنایی کودکان امیدیه با ائمه هدی(ع) در قالب هنر
کد خبر: 3372655
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳

آشنایی کودکان امیدیه با ائمه هدی(ع) در قالب هنر

گروه اجتماعی: در قالب اجرای فعالیت‌های هنری شخصیت ائمه اطهار(ع) به کودکان و نوجوانان شهرستان امیدیه معرفی می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری بین‌‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، لیلا صوباتی، مسئول کانون شماره 2 پرورش فکری کودکان و نوجوانان امیدیه گفت: مربیان کانون با توجه به اهمیت آشنایی اعضا کودک و نوجوان با فضائل و کرامات ائمه و الگوپذیری از ایشان طرح دیواری با نام مبارک ائمه اطهار(ع) را در این مرکز اجرا کردند.

وی با اشاره به اینکه، در این طرح دیواری از نام مبارک حضرت محمد(ص) و امامان معصوم(ع) مدد گرفته شده است افزود: مربیان با استفاده از این طرح دیواری کودکان و نوجوانان را در طول هفته با شیوه‌های متنوع با شخصیت ائمه هدی(ع) آشنا می‌کنند.

صوباتی در ادامه توضیح داد: در اجرای این فعالیت به منظور معرفی امامان معصوم(ع) به کودکان از کتاب‌هایی همچون  دانستنی‌های اسلامی برای نوجوانان، چهارده قصه آسمانی، تو بوی سیب می‌دهی، خاندان پاک، نان و نگاه و ... استفاده می‌شود.

یادآور می‌شود، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان امیدیه، 2 مرکز دارد و مربیان کانون در این مراکز علاوه بر امانت دادن کتاب به ارائه 40 عنوان فعالیت فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی می‌پردازند.

captcha