پیشبرد انقلاب اسلامی تنها در سایه نهضت عاشورا ممکن است
کد خبر: 3405075
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸

پیشبرد انقلاب اسلامی تنها در سایه نهضت عاشورا ممکن است

گروه اجتماعی: معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر(عج)استان قزوین با بیان اینکه روز ملی مبارزه استکبار جهانی، نشانگر رشادت‌های جوانان در ایران است، گفت: پیشبرد انقلاب اسلامی تنها در سایه نهضت عاشورا ممکن است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، ابوالفضل طاهرخانی، معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج)قزوین ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی  در مجتمع شهید آوینی برگزار شد، اظهار کرد: پیشبرد انقلاب اسلامی تنها در سایه نهضت عاشورا ممکن است.

معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، عنوان کرد: افتخار انقلاب و ایرانیان به این است که انقلاب اسلامی نشات گرفته از عاشورا است و برای حفظ  و پیشبرد اهداف انقلاب و نظام جمهوری اسلامی باید قیام کربلا و نهضت عاشورا را الگو خود قرار داد.

طاهرخانی با اشاره به اینکه پس از انقلاب اسلامی به تدبیر حکیمانه حضرت امام(ره) بسیج مستضعفین تشکیل شد که بسیج دانش‌آموزی یکی از شاخصه‌های بسیج مستضعفین است، ادامه داد: مبارزه با استکبار جهانی طبق تاکیدات مقام معظم رهبری در دستور کار جمهوری قرار گرفته است.

این مقام مسئول با بیان اینکه برخی کوتاه فکران در سطح جامعه مدعی هستند که دشمنی آمریکا با ایران کمرنگ شده است در صورتی که این طور نیست، اظهار کرد: مردم  بالاخص جوانان باید نسبت به دشمنی و توطئه مستکبرین با بصیرت ایستادگی کنند.

معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر(عج)استان قزوین، با بیان اینکه جوانان و نوجوانان امروز باید به مانند جوانان صدر دفاع مقدس بخوبی مقاومت کنند، در برابر توطئه‌ها و جنگ نرم مستکبرین با بصیرت وارد میدان شوند، عنوان کرد: جوانان و نوجوانان علاوه بر فعالیت در عرصه فرهنگی، اجتماعی باید در زمینه نظامی نیز آمادگی کامل داشته باشند.

captcha