بسیج نیروی مقاومتی نستوه در مقابل فتنه‌ها
کد خبر: 3457290
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹
خطیب جمعه توپ آغاج اظهار کرد:

بسیج نیروی مقاومتی نستوه در مقابل فتنه‌ها

کانون خبرنگاران نبأ: حجت الاسلام حکیمی فر اظهار داشت: بسیج با نیروی مقاومتی نستوه در مقابله با فتنه‌ها می‌ایستد و آنها را یکی به یکی خنثی می‌کند.

حجت الاسلام حکمت حکیمی فر ضمن تبریک هفته مبارک بسیج برعموم مردم شهر ولایتمدار توپ آغاج، با بیان اینکه کلامی که خداوند بر حضرت رسول اکرم (ص) میفرماید حایز سه نکته مهم است، اظهار کرد: اولین نکته این است که عمل و کار حضرت رسول اکرم (ص) بسیجی گونه و بسیجی وار بود بطوری که این اعمال فراگیر و گسترده در کل زندگانی ایشان است.ایشان در جنگ هایی که شرکت داشتند با همین بسیجی محور بودن و بسیجی گونه بودن دین مبین اسلام را بنا نمودند.
خطیب جمعه توپ آغاج تصریح کرد: خداوند کریم پیغمبری از جنس خود مردم انتخاب نمود، چرا؟ چون بخاطر این امید که عموم مردم را با دین داری و دین محوری آشنا بنماید و همچنین عموم مردم را از کج اندیشی ها و کج مداری های پاک سازد و با همین رویه، روح عموم جلا و عطوفت و مهربانی یابد.

وی تأکید فراوان خداوند را بر اصل تزکیه دانست و ادامه داد: خداوند متعال بر اصل تزکیه تاکید فراوانی دارد چون اگر کسی خواستار علم آموزی باشد باید از مبداء تزکیه شده نسبت به روح و روان باشد.
امام جمعه توپ آغاج عنوان کرد: امام خمینی(ره)عموم مردم را با بسیج شدن و تأکید بر آن بر صحنه آورد. امام خمینی (ره) دوراندیشی را در نظام مقدّس جمهوری اسلامی ایران ناظر شد و بسیج را بنا نمود و همان بسیج هشت سال را با دفاع از کیان جمهوری اسلامی ایران گذراند و حماسه آفرین شد.
وی بیان کرد: بسیج نیروی مقاومتی نستوه در مقابله با فتنه ها می ایستد و آنها را یکی به یکی خنثی می کند.اگر کسانی همت ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران را داشته باشند بسیج مدافع نستوه است.
خطیب جمعه توپ آغاج همچنین با اشاره به سخنان ارزشمند حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)تأکید کرد: بسیج افراطی نبوده و نیست بلکه نیروی بسیجی ما انقلابی است. بسیج حایز تفکر انقلابی بوده و کسانی که نمی خواهند این تفکر را داشته باشند حقیقتاً هم از ایستادن مقابل اعداء بیم و هراس داشته و ناتوان هستند؛بسیج نه از مسیرش پیش و نه عقب می افتد.
وی به سالروز شجره طیبه بسیج و بنای آن به دست امام خمینی (ره)اشاره کرد و عالم به زمان بودن را ارجمند دانست و عنوان کرد:عالم به زمان، اقتضا محور، تربیت محور، عقل محور و انصاف محور باشیم که بسیج همین گونه بود. بسیج سیاسی است لیک سیاست زده نیست. بسیج به دنبال خسارات نبوده و با کج اندیشی ها و انحرافات محاربه سخت می کند.لازم به ذکر است که شهر ولایتمدار توپ آغاج شهید دادند و شهید پرور شدند و شهید گونه رفتار کردند.

captcha