مسابقه کتاب‌خوانی «آن بیست و سه نفر» در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می‌شود
کد خبر: 3468123
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵
در آستانه دهه فجر؛

مسابقه کتاب‌خوانی «آن بیست و سه نفر» در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می‌شود

گروه دانشگاه: کانون‌های فرهنگی ـ هنری دانشگاه علامه طباطبایی در آستانه ایام سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مسابقه کتاب‌خوانی کتاب «آن بیست و سه نفر» را ویژه استادان و کارکنان این دانشگاه برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، کانون‌های فرهنگی ـ هنری دانشگاه علامه طباطبایی در آستانه ایام سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مسابقه کتاب‌خوانی کتاب «آن بیست و سه نفر» را ویژه استادان و کارکنان این دانشگاه برگزار می‌کند.
این کتاب که گوشه‌ای از مجاهدت‌های دلیرمردان دوران دفاع مقدس است که در راه دفاع از دین و میهن جهاد کردند و روایت جالبی از دوران اسارت رزمندگان در زندان‌های بعثی را بیان می‌دارد. علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در مسابقه و دریافت کتاب و سؤالات با واحد کانون‌های فرهنگی و هنری به شماره 88893430 تماس بگیرند.
بنا بر اعلام کانون فرهنگی و هنری دانشگاه به 10 نفر از برندگان مسابقه علاوه برتندیس جشنواره، کارت هدیه 100 هزار تومانی اهدا می‌شود.
لازم به ذکر است این کانون با هدف پاسداشت دهه مبارک فجر، اجرای بیش از سی برنامه متنوع را برنامه‌ریزی و تدارک دیده است. آذین‌بندی و فضاسازی ساختمان‌های دانشگاه؛ برگزاری نمایشگاه‌های دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی، برگزاری بیش از 10 مسابقه با موضوع انقلاب اسلامی، برپایی نمایشگاه اینوگرافی‌های موضوعی در مورد انقلاب اسلامی، برگزاری محفل شعر انقلاب با حضور شاعران برجسته، بازدیدهای یک روزه از حرم مطهر امام، موزه عبرت، موزه نیاوران، کاخ گلستان، موزه دکترچمران و دکتر شریعتی، بازدید از دکور پشت صحنه سریال معمای شاه، دیدار دانشجویان با مراجع تقلید در قم و نیز دیدار با خانواده شهدای دانشگاه؛ برپایی نشست بررسی و تحلیل سرودهای انقلابی؛ برگزاری تئاتر دانشجویی، مسابقه کتاب‌خوانی دانشجویان، رونمایی از فایل صوتی وصیت‌نامه شهدا. برپایی غرفه‌هایی در دانشکده‌ها توسط کانون‌ها از مهم‌ترین برنامه‌های پیش‌بینی شده برای دهه فجر امسال است.
مراسم اختتامیه جشنواره با حضور مسئولان دانشگاه و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری 21 بهمن در سالن دانشکده حقوق و علوم سیاسی برگزار می‌شود.
captcha