مؤسسه کربلایی کاظم به عنوان یکی از مؤسسات موفق کشور معرفی شد
کد خبر: 3469839
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷

مؤسسه کربلایی کاظم به عنوان یکی از مؤسسات موفق کشور معرفی شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر مؤسسه کربلایی کاظم برگزاری دوره‎های مستمر حفظ قرآن و همچنین برگزاری موفق آزمون‎های استانی را از رموز موفقیت این مؤسسه در مسابقات قرآن و عترت وزارت ارشاد اسلامی عنوان کرد.

حجت‎الاسلام والمسلمین کریمی، مدیر مؤسسه کربلایی کاظم در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از قم، گفت: موسسه کربلایی کاظم روز گذشته 3بهمن  در آزمون مسابقات قرآن و عترت کشور در تهران، به عنوان یکی از موسسات برتر کشور انتخاب شد.

وی افزود: موفقیت و انتخاب این موسسه به عنوان یکی از موسسات فعال کشور، به دلیل برگزاری مستمر دوره‎های آموزشی و همچنین برگزاری موفق دو دوره آزمون سراسری قرآن کریم استانی بوده است.

مدیر مؤسسه کربلایی کاظم گفت: این موسسه در حال حاضر در 18 رشته تخصصی مشغول به فعالیت و آموزش اقشار مختلف است که از جمله مهمترین بخش‎های فعالیت این موسسه می‎توان به برگزاری دوره‎های تخصصی حفظ قرآن اشاره کرد.

وی اظهارکرد: این موسسه در حال حاضر در چهار رشته تخصصی در زمینه حفظ قرآن کریم فعالیت دارد که این فعالیت‎ها در بخش‎های نوجوانان و جوانان و بزرگسالا در دو بخش خواهران و برادران برگزار می‎شود.

کریمی اظهار کرد: دوره‎های حفظ این موسسه از دوره حفظ سه ساله آغاز می‎شود زیرا حفظ یک ساله، شرایط خاصی را طلب می‌کند؛ البته دوره‎های حفظ نوجوانان، ویژه نوجوانان مقطع راهنمایی به بالا است زیرا حفظ قرآن برای کودکان زیرا 10 سال کمی مشکل است.

وی گفت: در حال حاضر با توجه به دو بخش بانوان و آقایان تعداد 100 نفر به شکل تخصصی و مستمر و متمرکز رد این مرکز مشغول به فعالیت هستند.

captcha