اهدای قرآ‌ن‌ دیجیتال به روشندلان مراکشی
کد خبر: 3475899
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۸

اهدای قرآ‌ن‌ دیجیتال به روشندلان مراکشی

گروه بین الملل: وزارت اوقاف کویت با همکاری مؤسسه «تسلیم» مالزی، نسخه‌های دیجیتال قرآن کریم (مجموعه‌های کامل صوتی قرآن) را به روشندلان مراکشی اهدا کرد.

اهدای قرآن صوتی به روشندلان مراکشی

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع رسانی «حمرین نیوز»، وزارت اوقاف و امور اسلامی کویت با همکاری مؤسسه «تسلیم» مالزی، تعداد 90 مجموعه کامل صوتی قرآن را در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی کتاب مراکش به مراکز حمایت از نابینایان این کشور اهدا کردند تا این نسخه‌های دیجیتال در میان روشندلان توزیع شود.

مراسم اهدای این نسخه‌ها در غرفه کتابخانه ملی مراکش در بیست‌و‌دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب «کازابلانکا» برگزار شد و طی آن تعداد 90 مجموعه کامل صوتی قرآن برای توزیع میان روشندلان مراکشی به انجمن‌های مربوطه اهدا شد.

«عماد المطوع»، مدیرکل مرکز «المنابر» کویت وابسته به وزارت اوقاف این کشور، در این باره گفت: قرآن‌های دیجیتال یادگیری حفظ و تلاوت قرآن را برای روشندلان تسهیل می‌کند.

وی افزود: ارزش هر یک از این نسخه‌های دیجیتال که به مؤسسات و انجمن‌های مراکشی اهدا شد، 120 دلار است.

همچنین، «بدر العقیل العازمی»، مدیر کمیته فرهنگی وزارت اوقاف کویت، در این رابطه اعلام کرد: عملیات اهدای این قرآن‌ها، بخشی از طرح‌های گسترده و متعددی است که قرار است به صورت مشترک میان وزارت اوقاف کویت و وزارت فرهنگ مراکش اجرا شود.

بيست‌‌و‌دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مراکش از روز جمعه، 23 بهمن‌ماه در شهر «کازابلانکا» آغاز شده و تا دوم اسفندماه سال جاری ادامه دارد.

captcha