ميزبانی جلسات «پرسمان دینی» از زائران حرم مطهر رضوی
کد خبر: 3485706
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۷
در ایام نوروز 95 صورت گرفت؛

ميزبانی جلسات «پرسمان دینی» از زائران حرم مطهر رضوی

گروه اجتماعی: رئیس اداره پاسخگویی به سؤالات دینی آستان قدس رضوی ابراز کرد: همزمان با تعطیلات نوروز 95 و به همت این اداره، بیش از 1500 زائر و مجاور از برنامه‌های «پرسمان دینی» حرم مطهر رضوی بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، مهدی لسانی، رئیس اداره پاسخگویی به سؤالات دینی آستان قدس رضوی ابراز کرد: همزمان با تعطیلات نوروز، به همت اداره پاسخگویی به سؤالات دینی آستان قدس رضوی، بیش از 1500 زائر و مجاور از برنامه‌های «پرسمان دینی» حرم مطهر رضوی بهره‌مند شدند.
وی ادامه داد: شش جلسه پرسمان دینی در ایام عید نوروز با حضور حجج اسلام و المسلمین تراشیون، امین‌نیا و مهدی روح بخش از کارشناسان حرم رضوی برگزار شد و موضوعاتی همچون «عوامل مادی و معنوی شادی و نشاط»، «شاخصه‌های تربیت موفق»، «مسئولیت پذیری در خانواده» و «نقش مردم در سرنوشت کشور و جامعه» مورد بررسی قرار گرفت.
رئیس اداره پاسخگویی به سؤالات دینی آستان قدس رضوی اضافه کرد: این ویژه برنامه‌ها بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی در مدرسه پریزاد برگزار می‌شد که به طور میانگین در هر برنامه 250 نفر حضور داشتند.
لسانی از پاسخگویی به بیش از 120 سؤال در این برنامه‌ها خبر داد و گفت: اساتید در هر جلسه در حوزه موضوع مربوطه به ایراد سخنرانی پرداخته و در بخش دوم، به سوالات شرکت‌کنندگان پاسخ می‌دادند، همچنین در این جلسات بر اساس گفتار استاد، مسابقه‌ای به عمل می‌آمد و در پایان به برندگان رسم یادبود و تبرک هدایایی اعطا می‌شد.
captcha