لیلةالرغایب قرآنی در قم برگزار می‎شود
کد خبر: 3487837
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶

لیلةالرغایب قرآنی در قم برگزار می‎شود

گروه اجتماعی: بانوان قرآن‌پژوه و قرآنی موسسه نورالیقین در برنامه لیله الرغایب قرآنی شرکت می‎کنند.


به گزارش خبرگزاری بین‎الملل قرآن(ایکنا) از قم، شب جمعه اول ماه رجب در قاموس معارف اسلامی به شب لیله الرغایب یا شب آرزوها مشهور است که در این شب مردم در مساجد و تکایا و منازل خود با راز و نیاز با خداوند متعال از او طلب خیر و آمرزش و برکت می‎کنند.

در همین راستا موسسه قرآنی نورالیقین، از موسسات فعال قرآنی استان قم نیز با برگزاری برنامه ویژه بانوان قرآنی این شب را گرامی داشته است.

مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی موسسه نورالیقین همزمان با شب لیلة الرغایب مراسم پرفیض دعای کمیل را با حضور قرآن پژوهان و در فضایی معنوی برگزار می‎کند.

این مراسم در پنجشنبه هفته جاری 26 فروردین با اقامه نماز مغرب آغاز می‎شود و پس ازآن مراسم افطار‎ ویژه روزه داران ماه رجب برگزار می‎شود.
پس از آن، مراسم نماز لیلة الرغایب و عشاء با حضور قرآن پژوهان برگزار شده و پس از آن نیز مراسم پرفیض دعای کمیل همراه با مناجات برگزار می‎شود.
در این برنامه به حسب رفاه حال شرکت کنندگان و مادرانی که در این شب به عبادت می‎پردازند، مهدکودک نیز قرارداده شده تا کودکان در فضایی شاد قرار بگیرند و مادران با خیالی آسوده برنامه عبادی خود را انجام دهند.

گفتنی است این مراسم روز 5شنبه ساعت20 الی22:15 در قم خیابان ۱۵خرداد،کوی آتش نشانی،فرعی دوم، سمت چپ، پلاک۱۰ ، موسسه نورالیقین، مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی برگزار می‏‌شود.

captcha