تمدید مهلت ثبت‌نام برای همکاری در سامانه 32020
کد خبر: 3496778
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸

تمدید مهلت ثبت‌نام برای همکاری در سامانه 32020

گروه اجتماعی: رئیس اداره پاسخگویی به سؤالات دینی آستان قدس رضوی، گفت: مهلت ثبت نام برای همکاری در اداره پاسخگویی به سؤالات دینی آستان قدس رضوی تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، مهدی لسانی، رئیس اداره پاسخگویی به سؤالات دینی آستان قدس رضوی، اظهار کرد: مهلت ثبت‌نام برای همکاری در اداره پاسخگویی به سوالات دینی آستان قدس رضوی تمدید شد.
رئیس اداره پاسخگویی به سؤالات دینی آستان قدس رضوی، گفت: مهلت ثبت‌نام تا پنجم خرداد‌ماه تمدید شد لذا علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند به سایت اداره پاسخگویی به سؤالات دینی به آدرس http://razavi.aqr.ir/pasokhgoee مراجعه کنند.
شرایط عمومی متقاضیان
لسانی ادامه داد: اعتقاد و التزام به مذهب حقه تشیع و ولایت فقیه، برخورداری از حسن شهرت برابر ضوابط و مقررات آستان قدس رضوی، برخوداری از سلامت جسمانی و روانی، کسب نمره قبولی در آزمون ورودی و مصاحبه، موفقیت در دوره آموزشی بدو خدمت و سکونت در مشهد از شرایط عمومی متقاضیان به‌شمار می‌رود.
شرایط اختصاصی متقاضیان در پاسخگویی شرعی و اعتقادی
رئیس اداره پاسخگویی به سؤالات دینی آستان قدس رضوی در ادامه اشتغال به درس خارج حوزه برای آقايان و سطح سه حوزه ويژه بانوان، حداکثر سن 45 سال و ملبس دائمی به لباس مقدس روحانیت را از شرایط اختصاصی متقاضیان در پاسخگویی احكام شرعی اعلام کرد.
وی اضافه کرد: اساتیدی که در حوزه‌های علمیه سابقه 360 ساعت تدریس احکام یا حداقل 400 ساعت اشتغال به پاسخگویی در مراكز پاسخگویی مسائل شرعی مثل دفاتر مراجع عظام را داشته‌اند، الزام به شركت در آزمون را ندارند اما ملزم به ثبت نام اولیه هستند.
وی در ادامه اشتغال به درس خارج حوزه برای آقايان و سطح سه برای بانوان یا داشتن مدرک كارشناسی ارشد رشته‌های فلسفه و كلام، علوم قرآنی و حدیث را از شرایط اختصاصی متقاضیان پاسخگوی اعتقادی معرفی کرد.
شرایط اختصاصی متقاضیان مشاوره با رویکرد دینی و مربی کودک و نوجوان
لسانی اظهار کرد: داشتن حداقل مدرک کارشناسی ارشد یكی از گرایش‌های روانشناسی، علوم تربیتی و مشاوره یا دارابودن مدرک سطح سه حوزه علمیه به ضمیمه تجربه کاری مفید و مرتبط با مشاوره شرایط اختصاصی متقاضیان مشاوره با رویکرد دینی محسوب می‌شود.
وی گفت: اشتغال به سطح دو حوزه برای آقايان و بانوان، گذراندن دوره تربیت مربی از مراكز معتبر، ملبس به لباس مقدس روحانیت و تجربه کار با کودک و نوجوان از شرائط اختصاصی متقاضیان مربی کودک و نوجوان است.
رئیس اداره پاسخگویی به سؤالات دینی آستان قدس رضوی یادآور شد: آزمون جذب اساتید اداره پاسخگویی به سؤالات دینی 24 اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.
captcha