افزایش کارشناسان مرکز ایپرسش خراسان رضوی در ماه رمضان
کد خبر: 3505270
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶

افزایش کارشناسان مرکز ایپرسش خراسان رضوی در ماه رمضان

گروه اجتماعی: مدیر اجرایی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی خراسان رضوی از آمادگی مرکز ایپرسش در ماه مبارک رمضان سال جاری برای پاسخگویی به مخاطبان خبر داد و گفت: در این راستا تعداد کارشناسان و ساعات پاسخگویی این مرکز را نسبت به سایر اوقات افزایش داده‌ایم.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر روحانی‌مقدم، مدیر اجرایی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی خراسان رضوی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، ضمن تشریح برنامه پاسخگویی این مرکز در ماه مبارک رمضان، ابر از کرد: این مرکز به جهت سهولت در پاسخگویی به سؤالات دینی مردم راه‌های ارتباطی مختلفی را فراهم کرده است.
وی ادامه داد: تماس تلفنی با شماره 096400، از طریق پیامک 30007461، پاسخگویی زنده(تحت وب)، پاسخگویی مکتوب(ایمیل) با مراجعه به سایت www.eporsesh.com از جمله راه‌های ارتباطی با این مرکز است.
مدیر بخش تلفنی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی نمایندگی خراسان رضوی تصریح کرد: با توجه به شروع ماه مبارک رمضان و استقبال مردم خداجو از ماه میهمانی خدا، این مرکز، رسالت خود را بیش از گذشته پاسخ به سؤالات دینی مراجعان در کمترین زمان می‌داند.
وی عنوان کرد: لذا با توجه به موقعیت خاص ماه مبارک رمضان و افزایش تعداد پرسشگران، ما نیز تعداد کارشناسان و ساعات پاسخگویی این مرکز را نسبت به سایر اوقات افزایش داده‌ایم.
وی اظهار کرد: هموطنان همه روزه به جز روزهای تعطیل می‌توانند سؤالات دینی خود در زمینه احکام شرعی، مشاوره خانواده، اخلاق، کلام و اعتقادات و تاریخ اسلام را مطرح و پاسخ خود را به صورت زنده از کارشناسان مرکز دریافت کنند.
روحانی‌مقدم‌ یادآور شد، کاربران می‌توانند برای توضیحات بیشتر به سایت www.eporsesh.com مراجعه کنند و با فعالیت های این مرکز آشنا شوند.
captcha