تجلیل از وحید مجتهدزاده در مشهد
کد خبر: 3508905
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹

تجلیل از وحید مجتهدزاده در مشهد

گروه فعالیت‌های قرآنی: همزمان با برگزاری مراسم افتتاحیه جشنواره قرآنی دانشگاه علوم پزشکی مشهد که در قالب یک محفل انس با قرآن برگزار می‌شود، از وحید مجتهدزاده، قاری برجسته قرآن تجلیل به عمل می‌آيد.

به خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، همزمان با برگزاری مراسم افتتاحیه جشنواره قرآنی دانشگاه علوم پزشکی مشهد که در قالب یک محفل انس با قرآن برگزار خواهد شد از وحید مجتهدزاده، قاری برجسته قرآن تجلیل به عمل می‌آيد.
وحید مجتهدزاده، قاری برجسته قرآن مدتی است به جهت بیماری، فعالیت قرآنی خاصی ندارد اما قبلا امر داوری این مسابقات را بر عهده داشت لذا در این مراسم حضور می‌يابد و از خدمات قرآنی این قاری و داور برجسته تجلیل خواهد شد.
بنابر اين گزارش، جشنواره قرآنی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ویژه خانواده دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی مشهد، اساتید، کارکنان و اعضاء هیئت علمی به همراه همسران و فرزندان آنان است.
هر ساله این مسابقات در فصل تابستان ویژه خانواده‌ها برگزار می‌شود تا هم فرصتی برای پرکردن اوقات فراغت آن‌ها باشد و هم کارکنان با آسودگی بیشتر در این مسابقات قرآنی شرکت کنند که ثبت‌نام در این جشنواره از اول تیرماه از طریق سایت نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی مشهد به آدرس www.mums.ac.ir و یا به صورت حضوری و با مراجعه به دفتر نهاد رهبری واقع در ساختمان قریشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خیابان دانشگاه آغاز می‌شود.
مراسم افتتاحیه این جشنواره قرآنی همزمان با سالروز میلاد امام حسن(ع) و در قالب محفل انس با قرآن انجام می‌شود، که این مراسم با حضور علی امینی، نوجوان نابغه قرآنی، اجرای مهدی صفری، مجری توانمند شبکه قرآن سیما، مسابقه قرآنی، مولودی خوانی، اعطای تسهیلات سفر به عتبات عالیات به یک خانواده و تلاوت حمیدشاکرنژاد یا سعید طوسی از قاریان بین‌المللی قرآن برگزار خواهد شد.
یادآور می‌شود، این محفل قرآنی و افتتاحیه جشنواره قرآنی دانشگاه علوم پزشکی مشهد سه‌شنبه، اول تیرماه ساعت ۲۱ در مسجد حضرت زهرا(س) کوی پردیس، واقع در بلوار صارمی، ‌صارمی ۱۲ برگزار می‌شود.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۰:۴۵
0
0
تجلیل از قاریان برجسته کشور باعث می‌شود افراد زیادی در این زمینه روی آورند
captcha