حمایت از ملت مظلوم فلسطین و دشمنی با اسرائیل یک اصل مسلم است
کد خبر: 3511704
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱

حمایت از ملت مظلوم فلسطین و دشمنی با اسرائیل یک اصل مسلم است

گروه سیاسی: رئیس هیئت مدیره کانون نشر فرهنگ اسلامی حسنات اسان اصفهان گفت حمایت از ملت مظلوم فلسطین و دشمنی با اسرائیل برای ما شیعیان یک اصل مسلم است

سید علی نکویی، رئیس هیئت مدیره کانون نشر فرهنگ اسلامی حسنات اسان اصفهان در گفت وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، اظهارکرد: امام علی(ع) در دستوری به همه شیعیان و ملت‌های آزاده جهان فرموده‌اند که «یاور مظلومان و دشمن ستمکاران باشید»؛ و برهمین اساس بر همه ما واجب است تا این اصل اساسی را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.
وی افزود: امروز کسی نیست که قبول نداشته باشد، اسرائیل جنایتکار ی است که با اشغال سرزمین مردم فلسطین، ظلم‌ها و جنایت‌های زیادی را علیه مردم مظلوم فلسطین انجام داده است.
رئیس هیئت مدیره کانون نشر فرهنگ اسلامی حسنات استان اصفهان بیان کرد: حمایت از ملت مظلوم فلسطین و دشمنی با اسرائیل برای ما شیعیان یک اصل مسلم است و این مهم همواره مورد تاکید امام(ه) و اکنون نیز مقام معظم رهبری و رییس جمهور است.
نکویی با بیان اینکه روز قدس، یادگار امام(ره) است، خاطرنشان کرد: لازم است تا امروز همه اقشار مختلف مردم برای حمایت و همدردی با ملت مظلوم فلسطین در این راهپیمایی بزرگ شرکت کنند.
وی افزود: برنامه‌ریزان و مجریان برگزاری روز قدس باید توجه داشته باشند که روز قدس متعلق به اسلام و همه ملت‌های آزاده و مظلوم جهان است وتنها مختص به یک گروه و یا جناح سیاسی خاص نیست به همین منظور باید راهپیمایی روز قدس به گونه‌ای برگزار شود که عظمت مردم فلسطین، ایران و یکپارچگی و اتحاد مردم ایران اسلامی به جهانیان نشان داده شود.
رئیس هیئت مدیره کانون نشر فرهنگ اسلامی حسنات استان اصفهان ادامه داد: اکنون برخی جریان‌ها و حکام کشورهای اسلامی در منطقه که خود را به ظاهر اسلامی جلوه می‌دهند، ولی درعمل خود را به اسرائیل نزدیک می‌کنند.
وی با اشاره به حوادث و تحولات اخیر در عراق، سوریه و دیگر مناطق خاورمیانه که منجر به کشته شدن مردم بیگناه این کشورها شده است، گفت: اکنون باید حساسیت زمان را در نظر بگیریم وبا تمام توان و قوت از ملت مظلوم فلسطین حمایت کنیم.

captcha