ثبات‌قدم علمای پاکستان در حمایت از ملت فلسطین
کد خبر: 3515026
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳

ثبات‌قدم علمای پاکستان در حمایت از ملت فلسطین

گروه بین‌الملل: نهضت حمایت از مظلومین فلسطین در پاکستان حمایت همه جانبه خود از ملت این کشور را تا پایان اشغالگری اسرائیل اعلام کرد.

ثبات‌قدم علمای پاکستان در حمایت از ملت فلسطین
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روزنامه اکسپرس مولتان، علامه نادر حسین، مجاهد عباس گردیزی، راو عارف، ایم سلیم راجه، ایاز علی، آقا سید محمد علی، قاری ابوبکر و سید محمد ثقلین به نمایندگی از نهضت فلسطین در مولتان پاکستان در مصاحبه‌ای مطبوعاتی تأکید کردند: تا زمانی که مسأله فلسطین حل نشود، این نهضت در مسیر حمایت از ملت این کشور ثابت قدم خواهد بود.
این گروه همچنین متذکر شدند که 68 سال قبل سرزمین فلسطین توسط رژیم اشغالگر اسرائیل اشغال شد، این رژیم مسلمانان را به خاک و خون کشیده و از هرگونه ظلمی در حق آنان دریغ نکرده است.
آنان با اشاره به اینکه فلسطینیان حق عبادت در مسجدالاقصی، قبله نخست مسلمانان را ندارند، افزودند: دولت‌های مسلمان منطقه، فلسطین را فراموش کرده‌اند، روابط کشورهای عربی با اسرائیل نگران‌‌کننده است و در چنین شرایطی نهضت حمایت از مظلومین فلسطین در پاکستان حمایت خود را از ملت غیور و مقاوم فلسطین ادامه خواهد داد.
نمایندگان نهضت حمایت از مظلومین فلسطین به تمام کشورهای مسلمان اعلام کردند که کشورهای اسلامی باید متحدانه به حمایت از مردم مظلوم فلسطین برخیزند و آنان را از ظلم و سلطه رژیم اشغالگر نجات دهند.    

captcha