راه‎اندازی دوره طب در قرآن، در موسسه کربلایی کاظم
کد خبر: 3517243
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰

راه‎اندازی دوره طب در قرآن، در موسسه کربلایی کاظم

گروه فعالیت‎های قرآنی: اولین دوره طب در قرآن در دوره تابستانی موسسه کربلایی کاظم ساروقی قم و در بخش خواهران راه اندازی شده است.

حجت‎الاسلام والمسلمین کریمی، مدیر موسسه کربلایی کاظم ساروقی در گفت وگو با خبرگزاری بین‎‏المللی قرآن(ایکنا) از قم، گفت: برنامه‎‏های موسسه قرآنی کربلایی کاظم ساروقی در بخش‎های مختلف در حال برگزاری است.
وی افزود: این برنامه‎ها بر خلاف سال گذشته که از ابتدای تابستان آغاز شد، در ابتدای ماه مبارک رمضان، کار خود را آغاز کرد و با توجه به اینکه از نیمه ماه خرداد این کلاس‎ها آغاز شد، دوره تابستانی نیز تا نیمه شهریورماه ادامه خواهد داشت.
مدیر موسسه کربلایی کاظم ساروقی بیان کرد: در این دوره آموزشی در بخش برادران، رشته‎های روخوانی، روان‎خوانی، تجوید، حفظ و مفاهیم سطح 1 و 2 و رشته صوت و لحن در نظر گرفته شده است که شرکت کنندگان آن، هم اکنون در حال طی دوره هستند.
وی افزود: در واحد خواهران این موسسه، علاوه بر رشته‌های مذکور، تفسیر و تدبر در قرآن، تدبر در نهج‎البلاغه و نقاشی برای خردسالان قرآنی نیز برگزار می‎شود.
کریمی با اشاره به راه اندازی کلاس طب در قرآن به تشریح اهداف این دوره پرداخت و گفت: در مجموع قریب به 250 نفر قرآن پژوه در دو بخش خواهران و برادران در این دوره ثبت نام کرده و مشغول طی دوره است.
captcha