حمایت جدید شبکه قرآن از گروه‎های تواشیح، اثربخش است
کد خبر: 3521307
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶
سرپرست گروه تواشیح انوارالهدی:

حمایت جدید شبکه قرآن از گروه‎های تواشیح، اثربخش است

گروه اجتماعی: سرپرست گروه تواشیح انوارالهدی اثربخشی حرکت جدید شبکه قرآن در پخش برنامه‎های گروه‎های تواشیح را اثری مثبت و اثربخش در حمایت از این گروه‎ها دانست.

مجتبی حجازی، سرپرست گروه تواشیح  انوارالهدی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از قم، گفت: اتفاق مبارکی برای شبکه قرآن ورسانه ملی به همت دکتر محمد زاده مدیر جدید شبکه قرآن ایجاد شده است که قطعا در رشد و توسعه تواشیح خوانی در کشور موثر است.ه 
وی افزود: بر اساس این سیاست جدید، ویدئو کلیپ آثار گروه‎های تواشیح کشور باوسایل حرکتی و مدرن مانند هلی شات و ... که به صورت میان برنامه در زمان‎های مقرر پخش خواهند شد در کنداکتورپخش این شبکه قرار خواهد گرفت.
سرپرست گروه تواشیح انوارالهدی تصریح کرد: در این زمینه به گروه‎های تواشیح پیشنهاد ضبط دو یا سه کار فاخر ازهرگروه باموضوعات قرآن، امام زمان، موالید و وفیات اهل بیت(ع) و ... داده شده است.
این فعال قرآنی و هم‎نوایی قرآنی کشور تصریح کرد: براساس اعلام انجام شده آثار تا ماه‌های ديگر در آنتن شبکه دیده خواهند شد که قطعا هم در روحیه فعالان این عرصه اثر مثبت خواهد داشت و هم اینکه می‎تواند در جذابیت این شبکه برای مخاطبان نیز اثرگذار باشد.
وی گفت: دکتر محمد زاده این قول را به گروه‏های تواشیح داده است و قطعا در روند تواشیح خوانی در کشور نیز اثر مثبتی خواهد داشت.
حجازی اظهارکرد: اجرایی شدن این برنامه سنگین که در سطح کشور اجرا می‎شود نیازمند برنامه ریزی دقیق و صبر و حوصله فراوان است تا کار، به خوبی انجام شود.
وی گفت: رویکرد مدیران قرآنی کشور و اهتمام آنها می‎بایست در جهت جذب حداکثری جوانان به معیارهای ناب انقلاب باشد؛ دشمن با هر حربه‏‎ای به دنبال جذب جوانان است و در این زمینه مدیران هم در مقابل می‎بایست با بهره گیری از روشهای نوین رسانه‎ای مانع رشد و فعالیت موذیانه دشمن شوند.
این فعال هم‎نوایی قرآن کریم بیان کرد: ترویج تواشیح و انشاد هم می‎تواند یک اقدام مناسب در جهت جذب جوانان و دفع شر و مکر دشمنان باشد.
captcha