اعزام حدود 15 هزار دانش‌آموز به اردوی راهیان نور
کد خبر: 3524422
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:

اعزام حدود 15 هزار دانش‌آموز به اردوی راهیان نور

گروه اجتماعی: مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: در سال گذشته 14 هزار و 900 دانش‌آموز در اردوی راهیان نور شرکت کردند.

سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین،  با اشاره به برگزاری اردوی راهیان نور در استان قزوین اظهار كرد: نگاه آموزش و پرورش در خصوص برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی بسیار مثبت است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین افزود: فرزندان این مرز و بوم و دانش آموزان در معرض آسیب هستند و مشکلات متعددی برای جوانان و نوجوانان وجود دارد، باید با برنامه ریزی صحیح و مطلوب جوانان و دانش آموزان را از آسیب ها مصون بداریم.
وي خاطر نشان کرد: نگاه تفریحی به برنامه اردوی راهیان نور نباید باشد، نگاه این است که از هر فرصتی باید استفاده کنیم تا این قبیل برنامه ها با کیفیت و اثرگذاری بیشتر اجرا گردد.
قاسمی تصریح کرد: دانش آموزان می توانند خود را باورکنند و این باور را می توان در آنها ایجاد کرد، اگر به خوبی کار شود و فرآیندی و مستمر باشد و ارتباط با دانش آموزان قطع نشود قطعاً به اهاف مورد نظر در حوزه تربیت و فرهنگی می رسیم.
وي اضافه کرد: فراتر از مسائل دانش آموزی باید احساس مسئولیت داشته باشیم، با اعتقاد و با تمام وجود فعالیت ها را پیگیری کنیم تا دانش آموزان دینی، معتقد به نظام و اخلاقی تربیت نماییم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اعلام این که در سال قبل بالغ بر 14 هزار و 900 دانش آموز در اردوی راهیان نور شرکت نكردند، تأکید کرد: اردوی راهیان نور از مهر ماه آغاز می شود و تلاشمان این است که دانش آموزان را در مناطق جنگی با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کنیم.
captcha