معیشت اولویت اصلی مردم قزوین است
کد خبر: 3533728
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴

معیشت اولویت اصلی مردم قزوین است

گروه اجتماعی: نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: معیشت و رفع مشکلات زندگی دغدغه اول مردمی است که به استقبال از رئیس جمهور آمده‌اند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، آیت الله عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین دقایقی پیش در جمع مردم قزوین و رئیس جمهور در ورزشگاه شهیدرجایی اظهار کرد: از مردم قزوین که برای قدردانی از خدمتگذاران نظام جمهوری اسلامی، ریاست محترم جمهوری و دولت خدمتگذار این شور و نشاط و حضور را از خود نشان دادند، قدردانی میکنیم.
وی خطاب به رئیس جمهور گفت: استان ما نیز مانند استانهای دیگر و شاید بیش از استان‌های دیگر به جهت شرایط خاص اقلیمی، بارش نزولات آسمانی، صنعتی بودن استان و اشتغالات زیادی که وجود دارد در معرض خطر قرار گرفته است.
عابدینی تأکید کرد: وقتی همه این مشکلات را بد عهدی‎‌ها و بدقولی‌‎‌های کسانی که باید ما را همراهی می‌کردند و هرگز همراهی نکردند و نخواهند کرد، ضمیمه میکنیم می‌بینیم که از نظر اشتغال، معیشت و زندگی مشکلات عدیده ای برای مردم بوجود آورده است.
امام جمعه قزوین اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین خواسته های این مردم که اینجا حضور پیدا کرده‌اند، مسئله معیشت، اشتغال و زندگی است که در اولویت خواسته این ملت قرار گرفته است.
وی عنوان کرد: امیدواریم حضور شما و هیئت دولت بعد از 3 سال تجربه عملی در این میدان زمینه‎ای را فراهم کند که مردم همان شور و نشاط را که مورد تأکید شماست بعد از سفر مشاهده کنند و گره‌ای از زندگی آنها باز بشود.
همتی استاندار قزوین نیز در این مراسم با خیر مقدم به رئیس جمهور اظهار کرد: با توجه به اینکه مسیر استقبال رسمی مسیر طولانی بود اما مردم در طول مسیر به استقبال آمدند و جنابعالی را پذیرفتند تا بگویند شما را در راهی که دنبال می‌کنید در جهت منویان رهبری همراهی میکنند و پشتوانه جنابعالی و دولت جنابعالی هستند.
استاندار قزوین با بیان اینکه پیش از این مشکلات استان را خدمت رئیس جمهور گفته‌‍ام، افزود: رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت به مسائل استان مسلط بودند و توصیه هایی که کردند نشان از این داشت که به مسایل استان اشراف کامل دارند.
captcha