مصلی کرج میزبان شیرخوارگان حسینی می‌شود
کد خبر: 3534880
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵

مصلی کرج میزبان شیرخوارگان حسینی می‌شود

گروه اجتماعی: دبیر اجرایی مجمع جهانی شیرخوارگان حسینی استان البرز گفت: جمعه، 16 مهرماه مصلی کرج همگام با دیگر مناطق ایران اسلامی، میزبان شیرخوارگان حسینی می‌شود.

وحید آقاشریفی، دبیر اجرایی مجمع جهانی شیرخوارگان حسینی استان البرز در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، اظهار کرد: همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی، هر سال به همت مجمع جهانی بزرگداشت حضرت علی اصغر (ع) در اولین جمعه ماه محرم برگزار می‌شود.
وی گفت: هدف از برگزاری این مراسم معنوی تعظیم شعائر حسینی و تربیت نسلی انقلابی با حضور مادران و کودکان شیرخوارشان و توسل به حضرت علی اصغر (ع) و همچنین اثبات حقانیت نهضت عاشورا، خلافت، امامت الهی و ربانی امام حسین(ع) است.
دبیر اجرایی مجمع جهانی شیرخوارگان حسینی استان البرز در خصوص زمان دقیق برگزاری این همایش، ابرازکرد: این همایش مصادف با 16 مهر ماه جاری و پنجم محرم، ساعت 8:30 صبح در محل مصلی کرج، برگزار می‌شود.
این مسئول بیان کرد: مطرح کردن مسائل اعتقادی و احکام توسط سخنرانان و مرثیه سرایی مداحان اهل بیت برای سالار شهیدان و شهدای کربلا، از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این همایش است و از همه همشهریان کرجی دعوت به عمل می‌آید تا همراه با نوزادان خود در این همایش شرکت کنند.
captcha