تقوا اراده انسان را توانا می‌کند
کد خبر: 3535233
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷
امام‌جمعه قزوین:

تقوا اراده انسان را توانا می‌کند

گروه اجتماعی: آیت‌الله عابدینی گفت: تقوا اراده انسان را توانا می‌کند و در هر جایی از دنیا هم زندگی کند، هیچ‌ چیز نمی‌تواند او را از مسیر حق و راه درست منحرف کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه قزوین ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی مبلغین اعزامی که از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در حسینیه امینی‌ها برگزار شد، اظهار کرد: امام علی (ع) شکوفایی عقل‌های آدمی را هدف رسالت انبیاء (ع) معرفی کرده است.
وی بیان کرد: مبلغان باید گنجینه‌های فطری آدمی، استعدادهای خدایی و الهی را بیدار کنند و این اهداف را مبنای تبلیغ قرار دهند.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: تبلیغ در بین مردم باید به گونه‌ای انجام شود که پس از مبلغ، مردم راه تبلیغ را ادامه دهند تا اثر تبلیغ مداوم باشد.
امام‌جمعه قزوین عنوان کرد: امام علی (ع) بیان می‌کنند که هدایت آدمی از نظر عملی و ارادی، انتخاب مسیر درست و خروج از ضلالت و گمراهی از وظایف و رسالت‌های رسول خدا بوده است.
وی به اهمیت تقوا و تبیین و ترویج اهمیت آن از سوی مبلغان هم تأکید و اضافه کرد: تقوا عقل را دانا می‌کند و در نهایت باعث می‌شود تا انسان مسیر درست را از مسیر اشتباه تشخیص دهد.
آیت‌الله عابدینی افزود: تقوا اراده انسان را نیز توانا می‌کند و در هر جایی از دنیا هم زندگی کند، هیچ‌ چیز نمی‌تواند او را از مسیر حق و راه درست منحرف کند.
captcha